LG08 skrev: ↑2024-09-27 20:11:18
DIFLuWi skrev: ↑2024-09-27 19:44:20
LG08 skrev: ↑2024-09-27 19:43:49
DIFLuWi skrev: ↑2024-09-27 19:40:59
LG08 skrev: ↑2024-09-27 19:39:29
Avgå Kimby.. Och hans parhäst, Andersson? Backavsvarig.. Vilkem Pondus, Där får man akta sig om.han ryter till..!!
Två unga babyface, helt oprövade på ens allsvensk "topp" nivå.. till vårt lag av extremt meriterande fossiler. Med en sportchef som säger att inga tränare ska sparkas igen.
Lär gå bra, vi ser ju redan nu tydligheten i vad Kimby och Andersson vill.
Ovanpå detta 2 grymma målisar..... Heja!!!
Managent by fear är ju nämligen så otroligt framgångsrikt.
80-talet ringde och bad om sin ledarskapsfilosofi tillbaka.
Ok.. du missar poängen och angriper det du kan ta på. Men det är lungt
Berätta gärna mer om dina poänger.
Du är ju bara sur för jag benämde dom som babyface.. förmodligen är du också det
Det jag skriver är ju sant.
Dom är oprövade på allsvensk topp nivå, vi har ett lag av gubbar i mycket stor utsträckning., vi ser ingen tydlighet i hur Kimby Vill spela. Och de flesta blir nog inte jätterädda om Andersson ryter till..
Åsa romson ringde, hon ville ha sin kränkhet tillbaka....
Nej, jag är inte sur över något du skriver.
Huruvida jag är babyface eller inte har jag svårt att svara på, dessutom är det så löjligt att jag inte ens bemödar mig.
Men när du skriver saker som "Avgå Kimby.. Och hans parhäst, Andersson? Backavsvarig.. Vilkem Pondus, Där får man akta sig om.han ryter till..!!" och "Lär gå bra, vi ser ju redan nu tydligheten i vad Kimby och Andersson vill." så antar jag att du vill att de ska skrika och bete sig mer i enlighet med folisofin "Management by fear". Rätta mig gärna om jag har fel.
Och varför ska man blir rädd om ens "chef" ryter till? Vill du vara rädd för chefen på din arbetsplats? Vad gynnas av att man är rädd för att ens chef ska ryta till? Förbättras ens prestation?
Ingen vetenskap tyder på detta, snarast tvärtom.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.