Då så mina herrar! Bautabröl bjuder Er farväl. Han har tröttnat på detta forum där vissa skriver väldigt initierat och intressant och som dessutom har humor, men där skriver väl så intressant och bra, men som totalt verkar sakna humor och glimten i ögat.
Bautabröl skrev:Då så mina herrar! Bautabröl bjuder Er farväl. Han har tröttnat på detta forum där vissa skriver väldigt initierat och intressant och som dessutom har humor, men där skriver väl så intressant och bra, men som totalt verkar sakna humor och glimten i ögat.
Vet inte vad ja tycker.
Det enda ja är glad över att slippa är att varje gång du skrivit inlägg så har din ruta varit 5 mil lång. pga av nallebjörnen du har som avatar. tog priset då du satte in den i varje meddelande också.
Lycka till Bautis
Senast redigerad av Bigge den 2008-04-20 08:44:08, redigerad totalt 1 gånger.
Själv tycker jag att Bautabröl är en av de få som jag kunnat ha bra snack med på forumet. En del via forumet, en del via pm. De trådar jag sett Bautabröl skriva i är de jag egentligen läser då han är kunnig, har humor (som vissa inte verkar förstå) och även har rätt i (mitt) forumstänkade.
Crashmash skrev:Själv tycker jag att Bautabröl är en av de få som jag kunnat ha bra snack med på forumet. En del via forumet, en del via pm. De trådar jag sett Bautabröl skriva i är de jag egentligen läser då han är kunnig, har humor (som vissa inte verkar förstå) och även har rätt i (mitt) forumstänkade.
Instämmer. Folk verkar inte riktigt ha släppt det i början då Bautabröl var en "motsats till Jojje".
Oerhört tråkigt min vän. Om du får lust att skriva igen så råder jag dig att regga dig på http://djurgardsjavlar.egetforum.se, där Chrash & co. håller i trådarna.