Bautabröl säger "Hejdå!"

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Bautabröl säger "Hejdå!"

Inlägg av Bautabröl »

Då så mina herrar! Bautabröl bjuder Er farväl. Han har tröttnat på detta forum där vissa skriver väldigt initierat och intressant och som dessutom har humor, men där skriver väl så intressant och bra, men som totalt verkar sakna humor och glimten i ögat.

Det som karaktäriserar detta forum kontra detta http://www.svenskafans.com/fotboll/dif/forum.asp, är en generell avsaknad av humor.

Dessa får emellertid högsta betyg :D

Chrasmash 5+
Blocco 5+
DIF_Soldier 5+

Bautabröl kan ha glömt någon :cry:

En del får 1-. Vilka detta är vet dom nog själva. Skriver som sagt bra, men verkar sura och bittra.

Bautabröl vet att många kommer skriva "Det var på tiden" eller "Vem bryr sig" men det bryr sig Bautabröl inte om!

Lev väl!

ALLTID DIF - BARA DIF

:D :D :D
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
lilleman

Re: Bautabröl säger "Hejdå!"

Inlägg av lilleman »

Bautabröl skrev:Då så mina herrar! Bautabröl bjuder Er farväl. Han har tröttnat på detta forum där vissa skriver väldigt initierat och intressant och som dessutom har humor, men där skriver väl så intressant och bra, men som totalt verkar sakna humor och glimten i ögat.

Det som karaktäriserar detta forum kontra detta http://www.svenskafans.com/fotboll/dif/forum.asp, är en generell avsaknad av humor.

Dessa får emellertid högsta betyg :D

Chrasmash 5+
Blocco 5+
DIF_Soldier 5+

Bautabröl kan ha glömt någon :cry:

En del får 1-. Vilka detta är vet dom nog själva. Skriver som sagt bra, men verkar sura och bittra.

Bautabröl vet att många kommer skriva "Det var på tiden" eller "Vem bryr sig" men det bryr sig Bautabröl inte om!

Lev väl!

ALLTID DIF - BARA DIF

:D :D :D

Tråkigt att du lämnar Bauta, en skön snubbe med humor! 999 inlägg skrev du innan du lämnade!

Ha det gött, Bauta! Hoppas du kommer tillbaka!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Jag är förvånad att inte jag är med på listan, men men... Var kul och ha dig här! Farväl!

Alltid oavsett!
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Tack ska du ha Bauta! 5+ värmde :).

Du kommer att saknas! Och du är alltid välkommen tillbaka om du ångrar dig!

Ha det fint!
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Jag får väl vara den förste som skriver: äntligen...
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Förstår inte ert hyllande. Frågan är ju om Bauta någon gång kommit med något konstruktivt som tillfört forumet? Jag tror inte det.

Du är ej saknad.
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Du kunde väl iaf skriva ett inlägg till och bryta den magiska 1000 gränsen ;) Skämt åsido, lycka till i livet. Ha det bra. :)
Bigge

Inlägg av Bigge »

Vet inte vad ja tycker.
Det enda ja är glad över att slippa är att varje gång du skrivit inlägg så har din ruta varit 5 mil lång. pga av nallebjörnen du har som avatar. tog priset då du satte in den i varje meddelande också.

Lycka till Bautis :)
Senast redigerad av Bigge den 2008-04-20 08:44:08, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Själv tycker jag att Bautabröl är en av de få som jag kunnat ha bra snack med på forumet. En del via forumet, en del via pm. De trådar jag sett Bautabröl skriva i är de jag egentligen läser då han är kunnig, har humor (som vissa inte verkar förstå) och även har rätt i (mitt) forumstänkade.
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Crashmash skrev:Själv tycker jag att Bautabröl är en av de få som jag kunnat ha bra snack med på forumet. En del via forumet, en del via pm. De trådar jag sett Bautabröl skriva i är de jag egentligen läser då han är kunnig, har humor (som vissa inte verkar förstå) och även har rätt i (mitt) forumstänkade.

Instämmer. Folk verkar inte riktigt ha släppt det i början då Bautabröl var en "motsats till Jojje".
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Vem ska bli den nya jojje nu då? :P
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

diffarn1 skrev:Vem ska bli den nya jojje nu då? :P
Tomy Mörth... ;)
Rix

Inlägg av Rix »

Tjarå :shock: 8)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Oerhört tråkigt min vän. Om du får lust att skriva igen så råder jag dig att regga dig på http://djurgardsjavlar.egetforum.se, där Chrash & co. håller i trådarna.

Om inte, take care.
Säg den glädje som varar
djurgårdarn3

!

Inlägg av djurgårdarn3 »

han skrev fler än 999 men mätaren går bara till 999 gå in och läs i flera delar av forumet så ser ni att felra meddelande är nummer 999
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Skriv svar