Försäsongsmatch Mora - Djurgården 10/9
-
En sak som slår mig när man sett hur otroligt nonchalant en spelare som Klasen är, och så FRUKTANSVÄRT osynlig Brodin är.
Kommer Kimby, som bara är några år äldre och med ganska lite erfarenhet, kunna bänka de gamla rävarna när det ser ut såhär i serien?
Trodde aldrig jag skulle säga det. Men jag kommer jubla när båda deras kontrakt går ut.
Så uselt så det finns inte.
Skulle kunna tänka mig att dra ihop en insamling för att köpa ut Brodin. Det är på den nivån. Tröttnat rejält på honom, för typ 15 månader sedan.
Kommer Kimby, som bara är några år äldre och med ganska lite erfarenhet, kunna bänka de gamla rävarna när det ser ut såhär i serien?
Trodde aldrig jag skulle säga det. Men jag kommer jubla när båda deras kontrakt går ut.
Skulle kunna tänka mig att dra ihop en insamling för att köpa ut Brodin. Det är på den nivån. Tröttnat rejält på honom, för typ 15 månader sedan.
Passning i kanonläge igen istället för skott.
Just därför det ska bli så spännande när Thore kommer över...Han lär inte tolerera den nonchalansen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-09-10 18:37:24 En sak som slår mig när man sett hur otroligt nonchalant en spelare som Klasen är, och så FRUKTANSVÄRT osynlig Brodin är.
Extremt nonchalant spel för det mesta.
Hade det varit seriematch hade man varit flyförbannad. Får verkigen hoppas de gör jobbet när det väl gäller.
Hade det varit seriematch hade man varit flyförbannad. Får verkigen hoppas de gör jobbet när det väl gäller.
-
Klasen blir nog svår att ändra på. Är hans mindset. Sen har ju hans bäst före passerat.Exile skrev: ↑2024-09-10 18:41:08Just därför det ska bli så spännande när Thore kommer över...Han lär inte tolerera den nonchalansen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-09-10 18:37:24 En sak som slår mig när man sett hur otroligt nonchalant en spelare som Klasen är, och så FRUKTANSVÄRT osynlig Brodin är.
Brodin är nog bara nöjd över sitt kontrakt, närvarar endast.
- Jim Morrison
Vi har majoriteten av spelare där försäsong är obetydligt och det bara inte går att tända till oavsett om dom intalar sig själva att göra det eller inte.
Sitter i ryggmärgen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bara förbereda sig på att spelet inte kommer o lyfta särskilt mycket. Kommer se ut så här i många matcher. Vi kommer få stångas i mittzon o sen åka på kontringar titt som tätt…o baklängesmål mot bondlagen
-
Jag försöker att tänka på detta så mycket det går.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-10 18:50:38Vi har majoriteten av spelare där försäsong är obetydligt och det bara inte går att tända till oavsett om dom intalar sig själva att göra det eller inte.
Sitter i ryggmärgen.
Men någon försäsong vill man bli överraskad istället för besviken.
Så satans tröttsamt att se varenda säsong.
Tänk att när Klasen kom så var man rädd att det var för sent. När man ser det här så önskar man att kontraktet gick ut i våras.
Förstår inte varför man envisas med kedja plus PP formation med dicken plus klasen. Man får noll rörlighet och minimal forecheck
Ytterst förutsägbar match efter att vi inte fick utdelning efter första furiosa inledningsminuterna. Träningsmatchkaraktär deluxe. Sen vaknar vi till bra i slutet litegrann.
Men nja jag är positivt överraskad av försäsongen så här långt.
Hoppas (och antar) att vi commitar bättre i returen/generalrepetitionen på Torsdag.
Men nja jag är positivt överraskad av försäsongen så här långt.
Hoppas (och antar) att vi commitar bättre i returen/generalrepetitionen på Torsdag.
Senast redigerad av Praetori den 2024-09-10 18:58:07, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
2-2 Weigel med 5:38 kvar
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bryr mig inte nämnvärt om denna match. Inte heller kommande 10 i serien, och då menar jag spelmässigt.
Gäller att ta våra poäng och hänga med i toppen. Sedan kommer vi såklart i vanlig ordning växa i spelet vartefter.
Klasen, Dick, Thore, Weigel är ju inga höstlirare direkt.
Lider lite med Kimby faktiskt. Inte det lättaste att få gamla hundar att sitta.
Gäller att ta våra poäng och hänga med i toppen. Sedan kommer vi såklart i vanlig ordning växa i spelet vartefter.
Klasen, Dick, Thore, Weigel är ju inga höstlirare direkt.
Lider lite med Kimby faktiskt. Inte det lättaste att få gamla hundar att sitta.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sen som ett yrvaket troll hittar Klasen en grym passning..
Jag kan väl inte vara den enda som har tröttnat lite på att kelleher nästan alltid släpper pucken lite för sent?
Den där slashen var inte snygg... Hade nog varit game om vi gjort den (eller under serien)
It's the hope that kills you.