Försäsongsmatch Mora - Djurgården 10/9
Missade majoriteten av första, hur har Tychonick sett ut?
- Jim Morrison
Hampus Larsson är såklart intressant men vi har så många forwards på kontrakt redan att jag inte tror att vi adderar en till lönepost där. Tyvärr.
Men han lär dyka upp under säsong fram och tillbaka?
Men han lär dyka upp under säsong fram och tillbaka?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Då måste nån bort. Troligtvis blir det Grewe.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-10 17:41:30 Hampus Larsson är såklart intressant men vi har så många forwards på kontrakt redan att jag inte tror att vi adderar en till där. Tyvärr.
Gällande Klasen. Känner en oro, för hur han kommer hantera denna säsong? När han ej längre är no1. Samt en arg norrman, som nog "hade poängterat". Hans egoistiska handling nyss!
- Jim Morrison
Tror verkligen inte att vi skulle göra oss av med Grewe.Osten östlund skrev: ↑2024-09-10 17:45:32Då måste nån bort. Troligtvis blir det Grewe.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-10 17:41:30 Hampus Larsson är såklart intressant men vi har så många forwards på kontrakt redan att jag inte tror att vi adderar en till där. Tyvärr.
Gällande Klasen. Känner en oro, för hur han kommer hantera denna säsong? När han ej längre är no1. Samt en arg norrman, som nog "hade poängterat". Hans egoistiska handling nyss!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Helst Brodin.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-10 17:47:01Tror verkligen inte att vi skulle göra oss av med Grewe.Osten östlund skrev: ↑2024-09-10 17:45:32Då måste nån bort. Troligtvis blir det Grewe.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-10 17:41:30 Hampus Larsson är såklart intressant men vi har så många forwards på kontrakt redan att jag inte tror att vi adderar en till där. Tyvärr.
Wikegård har troligtvis sagt till Hampus. Ta chansen, upp till dig!
Det har han väll gjort?
Surt om han hamnar hos SSK eller kolsäckarna!
Mora får friläge efter våran 2v1 för att dom fiskar på våran blå och vi byter. Kan ändå köpa det. Bra balja.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Enormt mycket slarv i andra perioden. Spelar fast oss i egen zon helt ohotat gång på gång.
Det känner man verkligen igen från de senaste 2 säsongerna.
Det känner man verkligen igen från de senaste 2 säsongerna.
Hampus har troligtvis redan fått ett löfte om att det blir plats för honom, om inte i år så säkerligen nästa när några kontrakt går ut.Osten östlund skrev: ↑2024-09-10 17:53:19Helst Brodin.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-10 17:47:01Tror verkligen inte att vi skulle göra oss av med Grewe.Osten östlund skrev: ↑2024-09-10 17:45:32Då måste nån bort. Troligtvis blir det Grewe.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-10 17:41:30 Hampus Larsson är såklart intressant men vi har så många forwards på kontrakt redan att jag inte tror att vi adderar en till där. Tyvärr.
Wikegård har troligtvis sagt till Hampus. Ta chansen, upp till dig!
Det har han väll gjort?
Surt om han hamnar hos SSK eller kolsäckarna!
Domarnivån som vanligt! Bör väl ändå bara var en 2:a Axelsson där..
Många dåliga beslut i denna perioden. Ta skott för fan. Mesiga pass som ger omställningar.
Ingen bra 2:a
Mycket ”jag gör det själv”
Mycket ”jag gör det själv”
Vi är SÅÅÅÅÅÅ skotträdda.
Oavsett hur bra läge det är så försöker vi hitta en passning. Och det funkar aldrig.
Oavsett hur bra läge det är så försöker vi hitta en passning. Och det funkar aldrig.
Vi är mycket bättre första 30. Nu ser det ängsligt ut.
Wikegårds järnkaminer
Fy fan att man ska behöva gå in i säsongen med samma känsla som de två föregående säsongerna...