Dick Axelsson

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Volker T.

Inlägg av Volker T. »

Andy skrev:Grejen är att vi är DIF. Smaka på det ordet - DIF...

Vi är DIF - lite bättre än alla andra. Lite finare än alla andra. DIF mot rubbet ni vet.

Dick Axelsson företräder oss, jobbar för oss som är DIF. Han är en offentlig person och en tydlig företrädare för DIF, dvs oss.

Det är grejen...

Ord...kunde inte sagt det bättre själv!
Gyllen

Inlägg av Gyllen »

Fy fan vad idioter det finns.. Killen gjorde inget annat än växte i mitt tycke! Måtte han blir kvar några år till! Go Dick go!
Volker T.

Inlägg av Volker T. »

Gyllen skrev:Fy fan vad idioter det finns.. Killen gjorde inget annat än växte i mitt tycke! Måtte han blir kvar några år till! Go Dick go!
Du är möjligtvis inte en där curlingunge?
Användarvisningsbild
Stockholmare

Inlägg av Stockholmare »

De två olika åsikter som finns i denna tråd kommer aldrig att enas. 'Vi' ser att det finns skäl som berättigar att säga snutjävel till poliser. Oavsätt vilket klubbmärke man bär. 'Ni' ser själva omhändertagen som ett tecken på att man förtjänar att spendera en natt i en cell. Speciellt dåligt är det om det är djurgårdsemblemet man bär.

Olika livsöden, olika syn på livet...
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
Volker T.

Inlägg av Volker T. »

Undrar om Dick Axelsson tränade 150 timmar extra förra säsongen...

För övrigt...kan du inte sköta dig när du intagit alkohol, så ge fan i att dricka!

Det är med alkohol som med demokrati, alltför många är inte mogna nog för att kunna hantera det...
Bodda

Inlägg av Bodda »

Vem fan bryr sig vad han gör utanför rinken dessutom när DIF inte spelar match (Skiter i landslaget, är värdelöst under sånna här b-turneringar). om det hade varit mitt under slutspelet med DIF eller under grunserien hade jag gärna snackat med honom personligen.. men ärligt grabbar, släpp detta han är runt 20 basst, knappt fått hår på pungen klart han ska få festa sen om han säger mindre olämpligt ord (vet ej vad han sa eller gjorde) till Polisen är väl det hans eget problem...
DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

Bodda skrev:Vem fan bryr sig vad han gör utanför rinken dessutom när DIF inte spelar match (Skiter i landslaget, är värdelöst under sånna här b-turneringar). om det hade varit mitt under slutspelet med DIF eller under grunserien hade jag gärna snackat med honom personligen.. men ärligt grabbar, släpp detta han är runt 20 basst, knappt fått hår på pungen klart han ska få festa sen om han säger mindre olämpligt ord (vet ej vad han sa eller gjorde) till Polisen är väl det hans eget problem...
han representerar DIF, jag ogillar hans agerande lika mycket som jag ogillar Supportrar som drar ner DIF skölden i smutsen med dåligt beteende.....
Djurgår'n tills jag dör !
Bodda

Inlägg av Bodda »

Sirrebirre skrev:
Bodda skrev:Vem fan bryr sig vad han gör utanför rinken dessutom när DIF inte spelar match (Skiter i landslaget, är värdelöst under sånna här b-turneringar). om det hade varit mitt under slutspelet med DIF eller under grunserien hade jag gärna snackat med honom personligen.. men ärligt grabbar, släpp detta han är runt 20 basst, knappt fått hår på pungen klart han ska få festa sen om han säger mindre olämpligt ord (vet ej vad han sa eller gjorde) till Polisen är väl det hans eget problem...
han representerar DIF, jag ogillar hans agerande lika mycket som jag ogillar Supportrar som drar ner DIF skölden i smutsen med dåligt beteende.....
Visst gör han det, men varför ens bry sig när han inte spelar i DIF tröjan...
låt han vara ung ett tag till, alla gör vi "misstag"
DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

Bodda skrev:
Sirrebirre skrev:
Visst gör han det, men varför ens bry sig när han inte spelar i DIF tröjan...
låt han vara ung ett tag till, alla gör vi "misstag"

tror inte du vill fatta, säger bara en sak som gäller och alltid kommer gällar... Lite finare, Lite bättre
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Så man är lite fulare, lite sämre när man gör bort sig. Vilket är helt mänskligt? Länge leve snobben...
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

stolpskott skrev:Så man är lite fulare, lite sämre när man gör bort sig. Vilket är helt mänskligt? Länge leve snobben...

Du tolkar väl det på ditt sätt, men jag tycker inte det kan misstolkas egentligen.. när man representerar DIF ska man väl ändå kunna göra det på ett snyggt och bra sätt? Dicken får gärna supa o knulla runt eller vad han nu vill göra, men sköter han det snyggt så blir det inga problem.
Skriv svar