Skadetråden
- Jim Morrison
Skadetråden
Väldigt intresserad av att höra hur det är med Linus Eriksson…
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Tydligen har Kimby berättat för hockeynews men bakom betalvägg.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-07 07:58:59 Väldigt intresserad av att höra hur det är med Linus Eriksson…
Kan tycka att lite mer borde läggas upp på webben samma dag som man snackar med tidningar :/
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Det "beskedet" han gett hockeynews är att han inte vet hur länge Linus blir borta.Flawless skrev: ↑2024-09-08 15:45:31Tydligen har Kimby berättat för hockeynews men bakom betalvägg.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-07 07:58:59 Väldigt intresserad av att höra hur det är med Linus Eriksson…
Kan tycka att lite mer borde läggas upp på webben samma dag som man snackar med tidningar :/
Expert.
Skadetråden
Linus Eriksson borta ett antal veckor i alla fall.
Räknar bort honom i de första seriematcherna.
Räknar bort honom i de första seriematcherna.
-
Skadetråden
Och även Frondell och Wersäll sedan tidigare. Thoresen inte anslutit. Grewe vet jag inte vad som sker. Han har inte spelat men har heller inte annonserat något?
Hampus Larsson borde få förlängt ett antal veckor då.
Skadetråden
Alltså vi alldeles för många forwards..... Naturligtvis mÅsTe vI LåNa Ut sPeLAre

Ge Larsson kontrakt säsongen ut! Han kommer få speltid varje match i grundserien. Dessutom har vi Krüger som redan håller på att stå över seniorträningar....
-
Skadetråden
Har han stått över träningar?
Skadetråden
Igår spelade han med junisarnaNattuggla_ skrev: ↑2024-09-10 07:52:23Har han stått över träningar?
-
Skadetråden
Det är ganska anmärkningsvärt att göra i början på September. Ny skada på honom?fryppe skrev: ↑2024-09-10 07:57:14Igår spelade han med junisarnaNattuggla_ skrev: ↑2024-09-10 07:52:23Har han stått över träningar?
Det kontraktet kommer bita oss i röven. Borde inte ens förlängt i våras, helt ärligt. Och detta är inte i affekt, jag skrev det redan då.
Skadetråden
Förhoppningsvis är det ingenting utan bara vila det handlar om, men med hans skadehistorik så blir man orolig helt klart.Nattuggla_ skrev: ↑2024-09-10 08:19:13Det är ganska anmärkningsvärt att göra i början på September. Ny skada på honom?fryppe skrev: ↑2024-09-10 07:57:14Igår spelade han med junisarnaNattuggla_ skrev: ↑2024-09-10 07:52:23Har han stått över träningar?
Det kontraktet kommer bita oss i röven. Borde inte ens förlängt i våras, helt ärligt. Och detta är inte i affekt, jag skrev det redan då.
-
Skadetråden
Håller med.fryppe skrev: ↑2024-09-10 08:25:09Förhoppningsvis är det ingenting utan bara vila det handlar om, men med hans skadehistorik så blir man orolig helt klart.Nattuggla_ skrev: ↑2024-09-10 08:19:13Det är ganska anmärkningsvärt att göra i början på September. Ny skada på honom?fryppe skrev: ↑2024-09-10 07:57:14Igår spelade han med junisarna
Det är en förstecenter som alltid är en halvt dålig tackling från att missa 10 matcher. Det är oroande.
Han tekar ju mindre har jag märkt, på försäsongen. Först trodde jag att vi försökte oss på någon variant där Costmar tekar istället (i samma PP). Men kanske är handen som spökar från tidigare skada.
Skadetråden
"I övrigt väntas Marcus Krüger återigen vila samtidigt som Albin Grewe, Anton Frondell och Melvin Wersäll inte varit tillgängliga för spel på slutet. Centern Linus Eriksson utgick ur matchen senast efter en smäll mot benet och kommer inte att spela ikväll"
det här lovar inte gott kruger borta idag igen.
-
Skadetråden
Lirar väl 20 matcher igen, tillbaka på 40% i slutspelet.fryppe skrev: ↑2024-09-10 09:25:40 "I övrigt väntas Marcus Krüger återigen vila samtidigt som Albin Grewe, Anton Frondell och Melvin Wersäll inte varit tillgängliga för spel på slutet. Centern Linus Eriksson utgick ur matchen senast efter en smäll mot benet och kommer inte att spela ikväll"
Missar SHL och vi förlänger väl i vår igen på grund av namnet. Härlig säsong, igen.