peter johansson skrev: ↑2024-08-17 09:42:39
Vem var den spelaren som åkte runt på träningen i går med RÖDA handskar och SVARTA byxor och SVART hjälm en RIGHTARE??
Vet inte, men han hade NJ devils loggan på byxorna!
En kvalificerad gissning bör vara att det är Holtz. Att han inte börjat köra med Vegas utrustning än och kör med oss innan han åker över.
Tyckte också det först men det ser verkligen inte ut som Holtz och dessutom har han väl backposition i en av spelmomenten?
Jo visst va det en back och mycket längre än Holtz
Tror jag
Kan inte se någon back i deras roster som tränar hemma i Sverige heller.
Edit. Filip Bratt kanske? Back och rightare.
Spelade i Nybro förra säsongen men kollar man hans Instagram så har han New Jersey grejer, gissningsvis från camps. Har spelat i organisationen (Adirondack Thunder).
Vet inte, men han hade NJ devils loggan på byxorna!
En kvalificerad gissning bör vara att det är Holtz. Att han inte börjat köra med Vegas utrustning än och kör med oss innan han åker över.
Tyckte också det först men det ser verkligen inte ut som Holtz och dessutom har han väl backposition i en av spelmomenten?
Jo visst va det en back och mycket längre än Holtz
Tror jag
Kan inte se någon back i deras roster som tränar hemma i Sverige heller.
Edit. Filip Bratt kanske? Back och rightare.
Spelade i Nybro förra säsongen men kollar man hans Instagram så har han New Jersey grejer, gissningsvis från camps. Har spelat i organisationen (Adirondack Thunder).
Om det stämmer så kan väl Filip Bratt fått grejerna från brorsan också. Hur som helst så är han väl absolut inget namn för våran backsida? Knappt HA-nivå i ett bottenlag.
Andspe skrev: ↑2024-08-17 14:59:49
Var hittar man videon?
Du kan fortfarande se bilden på Insta men det är en bit ifrån så det är svårt att se. Men jag tycker iallafall inte det ser ut som Holtz.
Men det är väl det mest rimliga.
Doyle 1 skrev: ↑2024-08-16 17:21:23
Blir intressant o se om Pontus Johansson tar plats i gul/svart eller lånar Robban ut han till DIF?
tror inte vi lånar in en till leftare ?
Är inte Robban i Fisk ?
Robban är fisk nästa sesong Guld.
Läs på.
Du tycker inte det är lite pinsamt att komma ut så tuff och sen själv ha helt fel? Rönnberg tränar VF nästa säsong men det ryktas om att Robban ska dit när Rönnberg lämnar för Schweiz inför säsongen 25/26. Jösses!
Doyle 1 skrev: ↑2024-08-16 17:21:23
Blir intressant o se om Pontus Johansson tar plats i gul/svart eller lånar Robban ut han till DIF?
tror inte vi lånar in en till leftare ?
Är inte Robban i Fisk ?
Robban är fisk nästa sesong Guld.
Läs på.
Du tycker inte det är lite pinsamt att komma ut så tuff och sen själv ha helt fel? Rönnberg tränar VF nästa säsong men det ryktas om att Robban ska dit när Rönnberg lämnar för Schweiz inför säsongen 25/26. Jösses!
Det var ju det han skrev att Robban tränar Fisk nästa säsong.........................
Det var ju det han skrev att Robban tränar Fisk nästa säsong.........................
Buford skrev: ↑2024-08-18 09:51:23
Vad händer, är inte Robban frisk? Vadå guld, nästa säsong?
Misstänker sarkasm, men...
Pontus Johansson värvades av Robbans klubb inför säsongen där jag antar att man menar guld som i guldstaden, som Skellefteå tack vare Boliden kallas ibland.
Fisk menas nog att Robban tar över Frölunda nästa säsong då Roger Gnällberg lämnar dem efter säsongen.
Pontus Johansson värvades av Robbans klubb inför säsongen där jag antar att man menar guld som i guldstaden, som Skellefteå tack vare Boliden kallas ibland.
Fisk menas nog att Robban tar över Frölunda nästa säsong då Roger Gnällberg lämnar dem efter säsongen.
Du övertänker det Cyber. Allt handlade om att Zpy65 skulle in och veva lite till höger och vänster, men det gick inte så värst bra.
Du övertänker det Cyber. Allt handlade om att Zpy65 skulle in och veva lite till höger och vänster, men det gick inte så värst bra.