DIF i Media
DIF i Media
Tror du är min sons nya idol, nackdelen för mig är autotune soundet.
Har svårt för det efter att all musik på P3 i flera år lät lika dan.
Stark jobbat och roligt initiativ!
Har svårt för det efter att all musik på P3 i flera år lät lika dan.
Stark jobbat och roligt initiativ!
DIF i Media
Vila i frid och teama upp med Rolle.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -ar-gammal
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -ar-gammal
DIF i Media
Ber om ursäkt att denna låt kommer nu, men sitter och bollar med min vän ChatGPT för att få till en minnes låt till LASSE. denna var klar innan Lasse lämnade oss. kommer nog inte göra så många anti låtar.
DIF i Media
Vila i frid Lasse, du kommer fattas oss.
-
DIF i Media
Hahaha måste säga att "Wikegård informerar" är klockrena, snacka om att den mannen inte är rädd för att ta tag i saker PÅ EN GÅNG, utan massa manus och stödord. En sån personlighet har Djurgården saknat i många år!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Wiken s öppna ärlighet om skador och utlåningar är så efterlängtad
Som jag hatat tränarnas locket på skit snack !!!
Som jag hatat tränarnas locket på skit snack !!!
The DIF ONE
DIF i Media
Älskar hur sjukt stela alla är i början förutom TV-vane Wikegård, att Michael Andréasson är osäker på hur mycket han får avslöja innan Wikegård uppmanar honom som en förälder till ett barn. Och hur alla släpper lite på garden på slutet och bjuder på sig själva.
Ser fram emot att följa denna resa och jämföra detta klipp på säsongens sista!
Ser fram emot att följa denna resa och jämföra detta klipp på säsongens sista!
It's easier to be an asshole to words than to people
DIF i Media
Håller med. I slutspel är det en sak, men resten av året är bara tönteri för att de ska känna sig viktiga. Upp med öppenheten säger jag! Det kommer gynna föreningen stort. Tycker även att man ska fundera över öppna träningar då och då där supportrar och kids får chansen att surra lite med spelare och ledare efteråt. Lite Kaknäs-känsla. Alltid tyckt hockeyn känts så introvert och nästan föraktande tidigare gentemot massorna. Så länge det väsnas på matcherna så är det bra sen....
Dra nytta av att vi har Sveriges mest passionerade supportrar och utveckla det istället. Wikegård är smart, övertygad om att många steg gällande sådant här kommer att tas.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Jag försöker göra en rejäl push av Djurgårdshjärtat nu inför premiären. Vem hakar på? Retweeta. Sprid ordet till folk som inte har twitter. Alla kan göra något.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF i Media
10 minuter Wikegård -->
DIF i Media
Kan tycka att det är fotbollen som ligger lågt då, om man jämför publik på matcher.SirDIFalot skrev: ↑2024-08-20 19:18:15
Jag försöker göra en rejäl push av Djurgårdshjärtat nu inför premiären. Vem hakar på? Retweeta. Sprid ordet till folk som inte har twitter. Alla kan göra något.
Men håller med
DIF i Media
Fotbollen spelar mycket färre matcher (mindre än hälften om vi går långt i ett slutspel) så att bara jämföra publiksnitt ger en skev bild av sporternas populäritet.Döden skrev: ↑2024-08-20 19:45:43Kan tycka att det är fotbollen som ligger lågt då, om man jämför publik på matcher.SirDIFalot skrev: ↑2024-08-20 19:18:15
Men håller med
DIF i Media
Nja… beg to differ… bortser vi från snitt per match så är det mer fotbollsfans kontra hockey hursomhelst.Flunk skrev: ↑2024-08-20 22:52:32Fotbollen spelar mycket färre matcher (mindre än hälften om vi går långt i ett slutspel) så att bara jämföra publiksnitt ger en skev bild av sporternas populäritet.Döden skrev: ↑2024-08-20 19:45:43Kan tycka att det är fotbollen som ligger lågt då, om man jämför publik på matcher.SirDIFalot skrev: ↑2024-08-20 19:18:15
Men håller med
-
DIF i Media
Roger Rönnberg om Dick Axelsson:
https://hockeynews.se/nyheter/det-som-o ... t-med-dick
Och detta stycke är varför jag tror att det kan bli en succécomeback: " ... det som oftast glöms bort med Dick är hur mycket han älskar att tävla. Hur mycket han vill vinna och hur mycket det brinner i honom."
Om det är någon som skulle kunna göra en sån här comeback så är det han.
Och visst, bara för att hans fysik har blivit bättre betyder inte att han automatiskt blir en bättre hockeyspelare. Men det kan betyda det. Man ska absolut inte underskatta hur mycket det gör för knä, fotleder och höfter att ha ordnat till sin fysik. Det kan bli otrolig skillnad. Och dessutom mindre kilon att släpa runt på.
Jag tror på en lite längre startsträcka, så klart. Men sticker ut hakan och säger att vi har minst 40 poäng därifrån om han gör 40-45 matcher.
https://hockeynews.se/nyheter/det-som-o ... t-med-dick
Och detta stycke är varför jag tror att det kan bli en succécomeback: " ... det som oftast glöms bort med Dick är hur mycket han älskar att tävla. Hur mycket han vill vinna och hur mycket det brinner i honom."
Om det är någon som skulle kunna göra en sån här comeback så är det han.
Och visst, bara för att hans fysik har blivit bättre betyder inte att han automatiskt blir en bättre hockeyspelare. Men det kan betyda det. Man ska absolut inte underskatta hur mycket det gör för knä, fotleder och höfter att ha ordnat till sin fysik. Det kan bli otrolig skillnad. Och dessutom mindre kilon att släpa runt på.
Jag tror på en lite längre startsträcka, så klart. Men sticker ut hakan och säger att vi har minst 40 poäng därifrån om han gör 40-45 matcher.