JAha,,,,e det någon som vet varför inte fredrik
linkan bremberg var med i rosno cup...han platsar ju lätt..,,,,en annan
sak,,,e det någn mer än jag som tycker ölvestad var en katastrof...
De e lugnt,,,nu vänder det,,..Sm-Guld
Fredrik Bremberg--med i rosno..nee
Re: Fredrik Bremberg--med i rosno..nee
Adam Blomster skrev:JAha,,,,e det någon som vet varför inte fredrik
Visst Ölvestad var inte bra i Rosno Cup men man måste titta lite på vilka han spelade med, är det någon som håller med?
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Fredrik Bremberg--med i rosno..nee
Ja, man förstår knappast varför de inte låter honom spela mer... han var ju klart en av de bästa i truppen på förhand iaf. Linkan tror jag köttar för lite för att komma med i landslagetpekka21 skrev:Adam Blomster skrev:JAha,,,,e det någon som vet varför inte fredrik
Visst Ölvestad var inte bra i Rosno Cup men man måste titta lite på vilka han spelade med, är det någon som håller med?

Linkan är inte riktigt en landslagsspelare...som man sagt tidigare så är han bäst i de omständigheterna som han har runt omkring sig när det lyckas bra. Han e ju visst en "humörsspelare" och därför kan det vara svårt att spela me nya killar i en helg o sen tillbaka till klubblaget, vad vet jag?
Jag tycker att Ölvestad var bra ändå i Rosno. Hans defensiva arbete och en del offensivt var läckerbitar...! Det var inte många i det svenska landslaget som offrade sig så som Ölvestad i defensiven!
Jag tycker att Ölvestad var bra ändå i Rosno. Hans defensiva arbete och en del offensivt var läckerbitar...! Det var inte många i det svenska landslaget som offrade sig så som Ölvestad i defensiven!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem