Silly Season 2024/25

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
fryppe

Silly Season 2024/25

Inlägg av fryppe »

Jag tror han kommer göra det jävligt bra, klart det finns en risk att plocka in dicken. Men man ska komma ihåg att om han kommer upp i en normal nivå kommer han vara jävligt bra!
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2024/25

Inlägg av Manijock »

Fy fan vad det kittlar ändå. Vilken profil! Ska bli ett sant nöje att höra DIFPodden klaga på onödiga utvisningar och helt oprovocerat dålig backcheck igen... Att få se kommentarsfälten svämma över med dynga från alla landets avskräden till orter, varje match han går poänglös. Att se den trötta dalmasen Söderström stå och sparka in öppna dörrar och fördöma varje enkel misconduct med sådan kraft att han ramlar av stolen....

Framförallt så ska det bli ståpäls att se en av landets färgstarkaste spelare genom alla tider kliva in i vår tröja motiverad till tänderna.... Välkommen världens bästa penis!

Maka på dig Andrén, 31 är härmed upptaget!
Senast redigerad av Manijock den 2024-06-27 08:06:03, redigerad totalt 1 gånger.
Osten östlund

Silly Season 2024/25

Inlägg av Osten östlund »

Hets nivån kommer ju vara enorm!

Dick, Klasen och Weigel. Bara dom håller sig från utvisnings båset för snack. Så är jag nöjd!
Manijock

Silly Season 2024/25

Inlägg av Manijock »

Osten östlund skrev: 2024-06-27 08:05:52 Hets nivån kommer ju vara enorm!

Dick, Klasen och Weigel. Bara dom håller sig från utvisnings båset för snack. Så är jag nöjd!
De kommer bli utvisade. Vänj dig vid tanken redan nu så slipper du få stresspåslag sen. Det kommer med showen! Lite som att gå på Metallica. Du får se en av världens största rockband, men för att göra det måste du genomlida Ulrichs trumspel....
Användarvisningsbild
captcash

Silly Season 2024/25

Inlägg av captcash »

Ja, jag kan slå vad om att hela domarkåren är samlade på krismöte idag för att lägga upp hur de ska hantera och "stävja" gubb-gnäll-kedjan i DIF nästa säsong... vi kommer få en hel del totalt oförtjänta BP, bara för att det är just dessa gubbar, personlig domar-vendetta 24/7.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Knickedick

Silly Season 2024/25

Inlägg av Knickedick »

Vafan!! Drar täcket över huvudet tills Dicken gör sitt första mål annars kan det fan vara.
Det här var inte vad jag väntade mig Wikegård. Det här är precis samma spår som tidigare. Det måste vara slut på nostalgirunkandet nu.
Måste vara vara totalt tokslut på pengar.
Var fan är griten och oömheten i det här laget....Hade fan hellre sett Fredrik Forsberg.
Hade hoppats på lägre medelålder och mer fart.....men det blir tydligen tvärtom, hur det nu ens var möjligt!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Silly Season 2024/25

Inlägg av Jim Morrison »

Osten östlund skrev: 2024-06-27 08:05:52 Hets nivån kommer ju vara enorm!

Haha. Vilka derbyn det kommer bli med dessa tre. Lägg till Grewe på det :D
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Manijock

Silly Season 2024/25

Inlägg av Manijock »

Knickedick skrev: 2024-06-27 08:32:25 Vafan!! Drar täcket över huvudet tills Dicken gör sitt första mål annars kan det fan vara.
Det här var inte vad jag väntade mig Wikegård. Det här är precis samma spår som tidigare. Det måste vara slut på nostalgirunkandet nu.
Var fan är griten och oömheten i det här laget....Hade fan hellre sett Fredrik Forsberg.
Hade hoppats på lägre medelålder och mer fart.....men det blir tydligen tvärtom, hur det nu ens var möjligt!
Forsberg hade faktiskt varit trevligt. Fart och en jävel på att proppa. Förstod aldrig varför vi släppte honom från första början.

Du kommer nog vara framme första gången Dick är inne på ett baklängesmål ska du se. Även om han knappt hunnit få skenorna i isen. Mig lurar du inte :wink:
Knickedick

Silly Season 2024/25

Inlägg av Knickedick »

Manijock skrev: 2024-06-27 08:46:44
Knickedick skrev: 2024-06-27 08:32:25 Vafan!! Drar täcket över huvudet tills Dicken gör sitt första mål annars kan det fan vara.
Forsberg hade faktiskt varit trevligt. Fart och en jävel på att proppa. Förstod aldrig varför vi släppte honom från första början.

Du kommer nog vara framme första gången Dick är inne på ett baklängesmål ska du se. Även om han knappt hunnit få skenorna i isen. Mig lurar du inte :wink:
Du har så rätt min vän, im in this for life. Ett dysfunktionellt livsuppehållande kärleksförhållande som jag inte kan hålla mig ifrån.
Jag hoppades att Dicken skulle motbevisa mig sist han gjorde comeback, tyvärr gjorde han allt annat än det och i mina ögon är inte Djurgården Hockey en förlåtande välgörenhet, vilket jag tycker vi verkar tendera till att ha blivit, jag har höga krav på prestation.
Så ja, fan vad jag kommer hetsa på Dicken om han inte sköter sig, där har du avslöjat mig.....Tyvärr är inte Dick lika avslöjad av Wikegård :wink:
Användarvisningsbild
Ohddan

Silly Season 2024/25

Inlägg av Ohddan »

Oavsett hur utfallet blir så var det värt det. Dick är alltid välkommen!
Användarvisningsbild
jsson

Silly Season 2024/25

Inlägg av jsson »

Dicken påstår att det blir #48 i spelarintervjun men jag tror inte att det riktigt är slutdiskuterat där :lol:
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Quixilver

Silly Season 2024/25

Inlägg av Quixilver »

Förstår inte varför han tog 48 istället för 14 som han har lirat med förut, första gången han var med i Djurgården.
Wikegårds Järnkaminer, Rantalas Järnkaminer
Skidlöparn

Silly Season 2024/25

Inlägg av Skidlöparn »

Kul, börjar bli många grisar i laget som stjäl rubriker.
Tänk er domarhetsen från kedjan Dick-Weigel-Klasen. Förhoppningsvis kommer hela hockey-Sverige tycka ännu mer illa om oss i år!
Wilhelm Arwe
Säsongskort: Ja

Silly Season 2024/25

Inlägg av Wilhelm Arwe »

Skidlöparn skrev: 2024-06-27 09:20:52 Kul, börjar bli många grisar i laget som stjäl rubriker.
Tänk er domarhetsen från kedjan Dick-Weigel-Klasen. Förhoppningsvis kommer hela hockey-Sverige tycka ännu mer illa om oss i år!
Per match har vi alltså tre garanterade misconducts och två hakningsutvisningar på grund av orkar inte åka skridskor. :)
Osten östlund

Silly Season 2024/25

Inlägg av Osten östlund »

Wilhelm Arwe skrev: 2024-06-27 09:27:39
Skidlöparn skrev: 2024-06-27 09:20:52 Kul, börjar bli många grisar i laget som stjäl rubriker.
Per match har vi alltså tre garanterade misconducts och två hakningsutvisningar på grund av orkar inte åka skridskor. :)
Det skulle väll vara skogspromenader, som ev. gjort att han fått upp flåset.

Får ta med Klasen ut i skogen, plocka svamp!
Låst