Jag älskar det

Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Med Dick in så måste ju pp fungera. Skönt att ha någon som kan diskutera på samma nivå som Klasen i PP med.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Det hela blir intressant åtminstone. Dick - Weigel - Klasen, inte mycket uppmärksamhet på Krüger då direkt, grinigaste och skickligaste gubbkedjan i svensk hockey någonsin?
Weigel får köra hemjobbet å de grövsta. Å andra sidan kommer de övriga i den kedjan aldrig tappa puckendr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Det hela blir intressant åtminstone. Dick - Weigel - Klasen, inte mycket uppmärksamhet på Krüger då direkt, grinigaste och skickligaste gubbkedjan i svensk hockey någonsin?
Muntligt överens är samma sak som klar. Visst kan väl haverera, men känns lika troligt som att typ Krüger skulle pensionera sig.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Betvivlar inte att du har rätt i sak. Var bara intresserad om ifall det hade gått ut att det var klartklart och inte bara klart. Vill gärna att man gör ut med det så att det blir försäsong och hela paketet för Dick. 100% delaktig med allt vad det innebär för första gången på flera år.Manijock skrev: ↑2024-06-25 11:31:33Muntligt överens är samma sak som klar. Visst kan väl haverera, men känns lika troligt som att typ Krüger skulle pensionera sig.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Kuken är klar.
Rå Tröga Klasen och dick i samma lina kommer givetvis inte att fungera. Inte heller skulle jag sätta någon av dom.med kelleher då.alla tre vill ha mycket, puck/kräver mycket puck.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Eller som någon tidigare sagt, en spelsugen dick är nog det bästa och billigaste alternativet på marknaden (om han nu kan prestera på den nivån man förväntar sig). Sen även att en hel kedja troligtvis försvinner till jvm. Tror inte Wiken satte våra sista kaffepengar på att få in Dicken.LG08 skrev: ↑2024-06-25 16:25:50Rå Tröga Klasen och dick i samma lina kommer givetvis inte att fungera. Inte heller skulle jag sätta någon av dom.med kelleher då.alla tre vill ha mycket, puck/kräver mycket puck.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Klasen och Dick blir förmodligen ännu sämre än tröga Rensfeldt Brodin.
Uselt att plocka in dick. Helt fel signaler..
Tror att dick ser en """enkel""" möjlighet att sno åt sig en SHL bonus nu i år, när serien är mycket öppnare än vanligt.
Fast dit får man inte gå i tanken , va ?
Om det skulle vara så att han ser det som en enkel möjlighet att ”sno åt” sig SHL bonus bygger ju det på att vi går upp…?LG08 skrev: ↑2024-06-25 16:25:50Rå Tröga Klasen och dick i samma lina kommer givetvis inte att fungera. Inte heller skulle jag sätta någon av dom.med kelleher då.alla tre vill ha mycket, puck/kräver mycket puck.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Tror att dick ser en """enkel""" möjlighet att sno åt sig en SHL bonus nu i år, när serien är mycket öppnare än vanligt.
Jag ser åtminstone det som en win-win om han ser till att vi går upp..DIFLuWi skrev: ↑2024-06-25 17:33:35Om det skulle vara så att han ser det som en enkel möjlighet att ”sno åt” sig SHL bonus bygger ju det på att vi går upp…?LG08 skrev: ↑2024-06-25 16:25:50Rå Tröga Klasen och dick i samma lina kommer givetvis inte att fungera. Inte heller skulle jag sätta någon av dom.med kelleher då.alla tre vill ha mycket, puck/kräver mycket puck.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Vad är din poäng?
Nej alltså....att ens tänka tanken. Sätta ihop två gamla tröga skickliga playmakers som gillar att ha mycket puck, vilken idiotisk idé? Det är ju rent löjligt....LG08 skrev: ↑2024-06-25 16:25:50Rå Tröga Klasen och dick i samma lina kommer givetvis inte att fungera. Inte heller skulle jag sätta någon av dom.med kelleher då.alla tre vill ha mycket, puck/kräver mycket puck.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Nej alltså....att ens tänka tanken. Sätta ihop två gamla tröga skickliga playmakers som gillar att ha mycket puck, vilken idiotisk idé? Det är ju rent löjligt.... kan ju aldrig funka.LG08 skrev: ↑2024-06-25 16:25:50Rå Tröga Klasen och dick i samma lina kommer givetvis inte att fungera. Inte heller skulle jag sätta någon av dom.med kelleher då.alla tre vill ha mycket, puck/kräver mycket puck.dr111DIF skrev: ↑2024-06-25 09:25:31Nog för att det bara är en tidsfråga, men vart har det gått ut att han är klar?Manijock skrev: ↑2024-06-25 09:05:16 Kuken är klar. Nu blir det åka av! Nu kommer förmodligen häxjakten på Grewe lugna sig, när store stygga Axelsson är tillbaka i stanDiciplinämnden och Fredrik Söderström kommer gå i väggen av alla fördömanden gällande hans "attacker" på domarna.... Oj oj oj! Sanny kommer kunna vika en timme poddtid åt att såga killen.
Jag älskar det![]()
Han har try-out och har varit med sedan sommarträningen startade.