Haha, vad händer? Först säger Wiken att vi ska sikta på spannet 23-28 eller nåt sånt, sen började det ryktas om 37 åriga Dick och nu 40 åriga Thoresen, fattar ingenting! Jag blir dock mer sugen på Thoresen än vad jag blir på Dick!
Generöst bud!
Om dom 2 kommer. Så kommer Wikegård antingen bli en legend eller så är han borta i vår!
Senast redigerad av Osten östlund den 2024-06-11 18:00:34, redigerad totalt 1 gånger.
Jag håller med i allt. Dock så hade det varit bra med lite PP-avlastning för Klasen. Var ju direkt genant enkelspårigt ifjol. Hade ju gett ett helt annat djup med Klasen i en enhet och Dick i den andra.
Kanske någon knä/ljumsk-masterplan där Klasen och Dick delar plats i truppen/kedja och lirar varannan match i grundserien förutom under JVM?
Det där skulle jag faktiskt kunna köpa. Den av dom som inte presterar i gymmet eller på isen får sitta på läktaren helt enkelt.
Skulle någon av ta speltid från Lill-Fimp 2.0 i PP är det ren idioti
De står ju inte ens på samma sida? Klasen/Dick och Eklund alltså.
Lär ha samma roll- tittar man på hur vi lirat nu. Så har ju Liss stått som skytt LW. Med klubban inåt och Brodda framför mål. Man får vända på ett PP isåfall för jag tycker Eklund ha playmaker-rollen och inte skytt rollen.
Men men man kan ju ändra om PP-roller och ha både Klasen/Dick och Eklund i samma. Så på så sett får de ju PP-tid alla tre
Skulle kunna tänka mig att ha Eklund i Krüger-rollen bakom förlängda snarare. Inte på en half wall-roll.
Satt faktiskt igår kväll och tänkte, när kommer Thoresen-ryktet då? Han är väl förövrigt mera av en center numera? Där är vi ju groteskt fulla. Men av det man såg i VM så hade man ju älskat det.... Men vilket PRO det här börjar bli
Visst att vi ska föryngra laget osv men det betyder ju inte att alla värvningar måste vara mellan 25-28 år.
Man får också tänka att vi förmodligen kommer ge spelare som Eriksson och Eklund ganska stora roller. Och in har det kommit en del spelare i ”rätt” ålder.
Jag håller med de flesta, på den här nivån är Thoresen fortfarande en spetsspelare.
Kanske någon knä/ljumsk-masterplan där Klasen och Dick delar plats i truppen/kedja och lirar varannan match i grundserien förutom under JVM?
Det där skulle jag faktiskt kunna köpa. Den av dom som inte presterar i gymmet eller på isen får sitta på läktaren helt enkelt.
Skulle någon av ta speltid från Lill-Fimp 2.0 i PP är det ren idioti
De står ju inte ens på samma sida? Klasen/Dick och Eklund alltså.
Lär ha samma roll- tittar man på hur vi lirat nu. Så har ju Liss stått som skytt LW. Med klubban inåt och Brodda framför mål. Man får vända på ett PP isåfall för jag tycker Eklund ha playmaker-rollen och inte skytt rollen.
Men men man kan ju ändra om PP-roller och ha både Klasen/Dick och Eklund i samma. Så på så sett får de ju PP-tid alla tre
Skulle kunna tänka mig att ha Eklund i Krüger-rollen bakom förlängda snarare. Inte på en half wall-roll.
Satt faktiskt igår kväll och tänkte, när kommer Thoresen-ryktet då? Han är väl förövrigt mera av en center numera? Där är vi ju groteskt fulla. Men av det man såg i VM så hade man ju älskat det.... Men vilket PRO det här börjar bli
Håller med dig i om Eklund i Krüger rollen. Men har även satt Weigel som kan passa där
Tänkte exakt samma sak tidigare idag angående Thoresen! Sen började jag drömma om Zucca men det blir nästa säsong
Difsky skrev: ↑2024-06-11 15:54:20
Vi har ju också weigel, kruger kelleher, Eriksson och eventuellt Blomgrensom ska ha tid i PP där varenda en är starkare playmaker än avslutare. Det vi behöver i leftsidan är en skytt, en avslutare med näsa för mål och gärna fart.
Blomstrand skulle jag hellre se än dicken, lär också vara billig om SSK vill bli av med han. Annars är jag fast vid Gersich. Finns ju såklart spelare utanför Sverige som skulle kunna göra det också, kanske dyker upp när
NHL och Ahl har handlat klart
Avslutaren du efterlyser finns närmare än du anar, han heter Anton.