Ja kan tycka och såna här värvningar är jätte intressanta. Det kan blir sjukt bra eller typ skit. Det man ser lite på youtube är ju att han verkar vilja utmana och relativt bra skridskoåkning.
Offensive minded defenceman who is not afraid to rush the puck - quarterback on the PP
Frågan är bara vem han ska mata puckar till?
Kelleher ?
Är han en sån notorisk målskytt då? Av det jag har förstått när jag har läst här på forumet osv så är han mer av en playmaker. Och i youtube-klippen som jag har sett så har det varit få direktskott i PP från vänster ficka.
It's easier to be an asshole to words than to people
Offensive minded defenceman who is not afraid to rush the puck - quarterback on the PP
Frågan är bara vem han ska mata puckar till?
Kelleher ?
Är han en sån notorisk målskytt då? Av det jag har förstått när jag har läst här på forumet osv så är han mer av en playmaker. Och i youtube-klippen som jag har sett så har det varit få direktskott i PP från vänster ficka.
Dom har väl sagt en fw till? Hade de varit kul med någon till.
Jag är otroligt skeptisk till faktumet att vi har noll högerfattade backar. Dock är jag positiv till just Jonny Tychonick, spännande beskrivning och cv
SirDIFalot skrev: ↑2024-06-05 14:12:51
En ganska liten puckskicklig leftare? Det såg man inte riktigt komma.
Men är det möjligt att man tar in en till rightare kanske? Svårt att se en backsida med absolut noll högerfattning.
Det är väl isåfall om man tänker utlåning på någon av de yngre, Bergström, Carnebo eller Degnell + att Ytterell drar. Då har vi plats för en högerfattad.