Difsky skrev: ↑2024-05-31 12:19:36
I min värld behövs en spetsforward till, föreslår Shane Gerisch, samt två högerbacken varav en är en tilltänkt topp. Där hade jag känt mig bra med Simon Johansson och Loponen. Loponen som visade en positiv utveckling hos oss och är i den åldern han kommer ta stora steg.
Shane Gersich är inget dåligt namn heller tumme upp på den
Klasen-Krüger-Kelleher
Gersich-Weigel-Costmar, är en Topp-6 jag hade varit väldigt nöjd att påbörja säsongen med.
Det gör så in i helvetes ont att ha en Brodin för 160.000 helt rimligt utanför topp 6. Vilken jävla investering
Förstår inte hur han kan ha gått ner sig så
Mycket, förra säsongen trodde jag va ett bottennapp från honom men den här säsongen va horribel
I min värld behövs en spetsforward till, föreslår Shane Gerisch, samt två högerbacken varav en är en tilltänkt topp. Där hade jag känt mig bra med Simon Johansson och Loponen. Loponen som visade en positiv utveckling hos oss och är i den åldern han kommer ta stora steg.
Klasen-Krüger-Kelleher
Gersich-Weigel-Costmar, är en Topp-6 jag hade varit väldigt nöjd att påbörja säsongen med.
Det gör så in i helvetes ont att ha en Brodin för 160.000 helt rimligt utanför topp 6. Vilken jävla investering
Verkligen bortkastade pengar. Förhoppningsvis har Brodin gått ner i lön, om han har någon heder och hjärta för DIF.
Klasen-Krüger-Kelleher
Förstår inte hur han kan ha gått ner sig så
Mycket, förra säsongen trodde jag va ett bottennapp från honom men den här säsongen va horribel
Kontraktet går väll ut i sista april.
Så det är väll ca 23 utbetalningar till + sociala/pension. Hade Wikegård kunnat hitta på ngt roligt för!
Kurt... kunde varit lite kylig, 2+ 2.Visste ju att han ville flytta till Sthlm!