Osten östlund skrev: ↑2024-05-29 18:56:03
Man visste att det skulle ske..... men just nu känns det dom ballongen sprack!
Behövs "ngr riktigt jävla bra klockor nu", för att det ska kännas som en luftballong!?
Herregud lugna ner dig? Rätt tydligt att dom letar efter 3-4 nyckelspelare det har dom varit tydliga med från start.
Pazzione!
Är lugn nu.... men man behöver släppa ut det ibland!
Du kör ger oss falska förhoppningar , med klocka! Axel drar....
Men solen går upp imorgon med, då tar vi nya tag!
Haha behövde lite action och tro mig ja uppdaterar twitter med. Men ja litar på Wiken fortfarande han verkar vilja bygga ett lag som han vill. Sen får framtiden utvisa om de blir en "luftballong". Jag gillar värvningar han har gjort nu med Sissons,Costmar & Weigel.
Detta luktar fiasko. Spelare ut hela tiden och endast 3 in. Känns som wiken rensar ut spelare och plockar in nya i staben bara. Blir nog ytterligare ett år i HA.
Börjar lukta som första säsongen i HA… inget fullt lag förrens försäsong/säsongstart… känns som alla andra lag dammsuger marknaden… hoppas wiken har ett par ess i rockärmen annars lutar det åt fiasko tyvärr
”Det ska bli riktigt motiverande att få komma till Brynäs och spela i SHL. Det klubben och Johan Alcén presenterade kändes riktigt bra på en gång och helt rätt för mig. Jag har bara en bra känsla inför detta och vart klubben är påväg och ser verkligen fram emot att starta igång med mina nya lagkamrater, säger Axel Andersson.”
- såja, man vänder kappan efter vinden (pengarna). Inte så mycket som är heligt nu för tiden.
Wishes skrev: ↑2024-05-29 22:05:31
”Det ska bli riktigt motiverande att få komma till Brynäs och spela i SHL. Det klubben och Johan Alcén presenterade kändes riktigt bra på en gång och helt rätt för mig. Jag har bara en bra känsla inför detta och vart klubben är påväg och ser verkligen fram emot att starta igång med mina nya lagkamrater, säger Axel Andersson.”
- såja, man vänder kappan efter vinden (pengarna). Inte så mycket som är heligt nu för tiden.
Tyvärr är det ju så, men samtidigt fullt förståeligt för Axel som knappast tjänat sin livsbesparing än och är i början av sin karriär. Inte konstigt att våra ”stjärnor” kommer hem och vill avsluta i lugn och ro efter familjens önskan. Vi kommer va pucktvåa så länge vi är i HA.
Robbex skrev: ↑2024-05-29 21:31:28
Detta luktar fiasko. Spelare ut hela tiden och endast 3 in. Känns som wiken rensar ut spelare och plockar in nya i staben bara. Blir nog ytterligare ett år i HA.
Hoppas jag har fel, men detta känns inte bra!
Fast de är ju där man börjar? Det speglar ju sig. Man ska alltid börja där de skaver mest och ledningen är la där som det har krisat mest. Vi har gapat efter nystart i flera år nu när vi väl får nystart så är de inte heller bra? Förklara gärna.
Tyvärr är det ju så, men samtidigt fullt förståeligt för Axel som knappast tjänat sin livsbesparing än och är i början av sin karriär. Inte konstigt att våra ”stjärnor” kommer hem och vill avsluta i lugn och ro efter familjens önskan. Vi kommer va pucktvåa så länge vi är i HA.
Jag förstår, rent logiskt. Men det luktar ändå riktigt illamoch vänder sig inombords. Ena stunden rival i en finaserie, sen ”helt rätt”. Önskar att det funnits ngn slags klubbkänsla kvar inom idrotten.
Jag förstår, rent logiskt. Men det luktar ändå riktigt illamoch vänder sig inombords. Ena stunden rival i en finaserie, sen ”helt rätt”. Önskar att det funnits ngn slags klubbkänsla kvar inom idrotten.
Är det inte bara någon pressmänniska som skriver allt idag för att sporra supportrar i eget led?
Tycker sällan uttalanden känns genuina när man läser dem.
Är det inte bara någon pressmänniska som skriver allt idag för att sporra supportrar i eget led?
Tycker sällan uttalanden känns genuina när man läser dem.
Det är fan inte många som tycker skölden är något speciellt och att atmosfären på Hovet är så jävla fantastisk heller. Det är rent säljsnack.
Skulle bli extremt förvånad om Axels flytt till Brynäs innebär något lönelyft. Backar som kommer från HA brukar inte ha en ingångslön i närheten av det han hade i DIF helt enkelt. Men som jag förstått det hade han bud från fyra klubbar, så priset kan väl drivits upp något.
Hur som helst, det här behöver inte vara dåligt. Misstänker faktiskt att DIF faktiskt var sugna på att Axel skulle dra och frigöra löneutrymmet och bringa in ersättningen. Får se vad dom har i pipen att ersätta med nu.
SirDIFalot skrev: ↑2024-05-29 23:10:25
Skulle bli extremt förvånad om Axels flytt till Brynäs innebär något lönelyft. Backar som kommer från HA brukar inte ha en ingångslön i närheten av det han hade i DIF helt enkelt. Men som jag förstått det hade han bud från fyra klubbar, så priset kan väl drivits upp något.
Hur som helst, det här behöver inte vara dåligt. Misstänker faktiskt att DIF faktiskt var sugna på att Axel skulle dra och frigöra löneutrymmet och bringa in ersättningen. Får se vad dom har i pipen att ersätta med nu.
Ja för backar av Axels kaliber (som längtar efter att spela HA) finns det ju gott om.
Tror tyvärr vi kommer få välja från lägre hyllorna här eller lita på riktig bonntur.
SirDIFalot skrev: ↑2024-05-29 23:10:25
Ja för backar av Axels kaliber (som längtar efter att spela HA) finns det ju gott om.
Tror tyvärr vi kommer få välja från lägre hyllorna här eller lita på riktig bonntur.
Axel kom ju till oss förra säsongen och gjorde det bra så man kan ju inte riktigt resonera så heller. Säg att vi löser Simon Johansson och en annan back, då tycker jag vi står rätt bra till.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.