Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Himla trist, enda bytet rakt av som jag är ok med är Alex mot Holm då... fixa det Wiken!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Axel är en grym spelare men i vår nuvarande sits ser jag nog detta som rätt positivt. Vi frigör en väldigt hög lön och får dessutom en klumpsumma att göra något vettigt med.
Träffar vi rätt kan vi få två bra spelare.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Vi måste upp från den här andrasorteringsligan. Iofs samma sak i SHL med NHL-klubbarna som plockar spelare hejvilt men inte till lag man kräks på iaf.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Silly Season 2024/25
Katastrof i att vi tappar vår klart bästa back, men vår ekonomiska situation gör ändå att detta känns som något som ändå inte är helt förjävligt. Men nu måste det scoutas BRA för att ersätta Axel till en rimlig peng!
Silly Season 2024/25
Så viktigt att ersätta prestationen i detta läge, annars hamnar vi efter aik, Oskarshamn och Björklöven.
Dels en toppback och en till efter det av endast hyfsad kvalitet
Dels en toppback och en till efter det av endast hyfsad kvalitet
Silly Season 2024/25
sjukt orolig, bara spelare ut ingenting in. vad är vi upp i nu 12 ut 3 in?
Senast redigerad av fryppe den 2024-05-29 08:21:03, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2024/25
Synd med Axel, men det var väl lite väntat. Vi får köra med flygande målvakt snart 

- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2024/25
-
Silly Season 2024/25
Beror ju på. Kan ju vara så att vi räknade med Axel out redan när Sissons kom in. I det fallet har vi egentligen bara bytt ut Axel mot Sissons och behöver i förlängningen inte betyda att vi får ett bättre lag.Jim Morrison skrev: ↑2024-05-29 07:26:07 Axel är en grym spelare men i vår nuvarande sits ser jag nog detta som rätt positivt. Vi frigör en väldigt hög lön och får dessutom en klumpsumma att göra något vettigt med.
Sissons-Andersson hade annars varit extremt bra.
Hoppas jag får svar på tal här under dagen. För det oroar mig lite att det är så det gått till.
För som jag ser det så behöver vi ha in 2 spetsbackar nu, och båda helst rightare.
Sissons-NY
Ragnarsson-NY
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Om jag ska gissa så gissar jag på att vi tar in Chad Billins från just Brynäs
Silly Season 2024/25
Fel ålder, halvdan och leftare. Nu måste det in en rightare av högsta klass om inte det här ska försämra oss avsevärt.Knickedick skrev: ↑2024-05-29 08:41:10 Om jag ska gissa så gissar jag på att vi tar in Chad Billins från just Brynäs
Silly Season 2024/25
Om vi ska hålla jämna steg med våra konkurrenter så är det exakt så. Två rightare av hög kvalitet och de växer verkligen inte på träd.Nattuggla_ skrev: ↑2024-05-29 08:33:55Beror ju på. Kan ju vara så att vi räknade med Axel out redan när Sissons kom in. I det fallet har vi egentligen bara bytt ut Axel mot Sissons och behöver i förlängningen inte betyda att vi får ett bättre lag.Jim Morrison skrev: ↑2024-05-29 07:26:07 Axel är en grym spelare men i vår nuvarande sits ser jag nog detta som rätt positivt. Vi frigör en väldigt hög lön och får dessutom en klumpsumma att göra något vettigt med.
Sissons-Andersson hade annars varit extremt bra.
Hoppas jag får svar på tal här under dagen. För det oroar mig lite att det är så det gått till.
För som jag ser det så behöver vi ha in 2 spetsbackar nu, och båda helst rightare.
Sissons-NY
Ragnarsson-NY
Hoppas Simon Johansson tar en av platserna
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2024/25
Så vidrigt detta känns efter finalserien nyligen.