Dauber skrev: ↑2024-04-21 18:55:44
När man ser det här förstår jag inte vad kg gjorde fel som lät fucking modo rövknulla oss förra året
Felet är att vårat försvarsspel suger, vårat PP är typ Sveriges sämsta och vi kan värva solklara målskyttar och fördärva dem till asplöv som inte kan träffa en ladugårdsvägg, inifrån ladan.
Oavsett hur det går har Kimby ett och annat att fundera på.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kan inte säga att det är många spelare man vill behålla om möjligheten fanns att börja om helt inför nästa...Knappt Krüger med tanke på hans skadehistoriskt och ålder.
Senast redigerad av Exile den 2024-04-21 19:02:02, redigerad totalt 1 gånger.
Mycket fel idag. Vi är för långt ifrån varandra, överbelastar i fel lägen, ingen på mål i anfallszon och slutat tacklas... droppar på chans... grattis Brynäs till SHL platsen. Hoppas ni åker ut igen nästa säsong
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Mash skrev: ↑2024-04-21 19:03:13
Fördelen att vara spelare är att man bara kan vandra vidare till annat lag och börja vinna. Som supporter är vi ju fast med skiten
Lex Wiktor Nilsson?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
jahapp, det var ju bajs, kommer inte finnas en enda lirare som orkar bry sig i nästa match, de har totalt gett upp... tror de känner att Brynäs är 5-6 nummer för stora för oss på samtliga positioner! Trist! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).