Ehh, va?
Jag hoppas innerligt att vi inte ska heta Djurgården/Hammarby Hockey?
Det handlar väl om helheten men att vi fortfarande är Djurgården, DIF?
Nyheten kändes lite luddig ju...
Nej, vad fan... April April... jag är en dum sill... föll kanske för det en stund där!!!
*ha ha*
hehe två Djurgårds bomber! Att vi måstte byta SFGD hymnen mot någon annan haha den var bra trodde dom var seriösa först måste jag säga! men fy faan vad rädd jag blev när det stod att dom skulle bli Djurgården/Hammarby Hockey, hehe April April !
”Om vi kan få de 200-300 trogna bajare som följer deras matcher att gå på Djurgården/Hammarbys matcher så ökar vi publiksnittet med 3-4%”
”förhandlingar med Hammarbys huvudsponsor Tönnebro Värdshus”
”medan Hammarby, som ofta drar mindre än Djurgårdens juniormatcher”
Så underbart drygt, så underbart icke PK av hemsidan och ett så underbart hån av bajen!
Stor fet hyllning till textförfattaren och DIF Hockey för dagens garv!
Mats Sundin - Jävla Svin! Hammarby finns inte längre! 24 år sen - gnagarsvin! Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Tårar i ögonen efter att ha garvat så mycket. Inte för Aprilskämtet i sig (Det var ändå ganska roligt) utan av samma anledning som Hr1 tar upp! Fan vilken skön förnedring!
Fick nästan panik när jag såg hammarbymärket på tröjan och det nya namnet, var i chocktillstånd ändå till jag kollade in på forumet. Kom på att det var den första april... Hahahaha, fy fan vilket skämt, skrämde livet ur mig