NHL säsongen 07/08
Smyth är tillbaka igen, och Foppa fyller väl Sakic's plats.DIF_Soldier skrev:Oj, två "gamla backrävar" till Avs, får se hur det urartar sig. Konstigt, Avs har väl problem med forwards vad jag vet. Smyth och Sakic skadade.blocco skrev: Karlis Skrastins från Colorado till Florida mot Ruslan Salei.
Adam Foote från Columbus till Colorado mot ett förstaval i draften 2008 eller 2009.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Smyth och Svatos är fortfarande skadade (Svatos missar resten av säsongen), men Sakic är tillbaka. Han lirade senaste matchen mot Vancouver med Foppa och Hejduk.blocco skrev:Smyth är tillbaka igen, och Foppa fyller väl Sakic's plats.DIF_Soldier skrev:Oj, två "gamla backrävar" till Avs, får se hur det urartar sig. Konstigt, Avs har väl problem med forwards vad jag vet. Smyth och Sakic skadade.blocco skrev: Karlis Skrastins från Colorado till Florida mot Ruslan Salei.
Adam Foote från Columbus till Colorado mot ett förstaval i draften 2008 eller 2009.
Jag såg matchen. Forsbergs comeback var imponerande, trots en del felpass och för mycket duttande. Han hade inga problem att hänga med i tempot och enligt egen utsago kändes foten bra.
På tal om fot så är Adam Foote en klippa i Avs försvar. En nyckel i ett stundande slutspel, precis som Peter.
Säg den glädje som varar
Smyth var väl tillbaka men skadade sig igen?DIF_Soldier skrev:Smyth och Svatos är fortfarande skadade.blocco skrev:Smyth är tillbaka igen, och Foppa fyller väl Sakic's plats.DIF_Soldier skrev:Oj, två "gamla backrävar" till Avs, får se hur det urartar sig. Konstigt, Avs har väl problem med forwards vad jag vet. Smyth och Sakic skadade.blocco skrev: Karlis Skrastins från Colorado till Florida mot Ruslan Salei.
Går Colorado till slutspel så är de definitivt en vass utmanare.
- Bjurling_39
- Bjurling_39
Exaktblocco skrev:... och med tanke på att han presterade betydligt sämre i farmarlaget.Bjurling_39 skrev:Erik Ersberg höll säsongens 2:a nolla. Han räddade 38 skott!!
Totalt 11 matcher 1,97 i GAA och 94,2 i rädd%
Riktigt bra gjort av Ersberg med tanke på vilket bottenlag LA är

Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!