Målvakterna
Ridderwall är en målvakt som håller betydligt högre klass än Törnqvist.. Att ens jämföra de båda.
Tycker Riddarn är jämförbar med t.ex. Stana och Ahonen.. Men inte bättre.
En sådan målvakt duger helt klart som första målvakt.. Värva en målvaktstalang från allsvenskan istället. Kanske gnagarnas målvakt som är hyfsad. Han får vara andremålvakt..
Oduya tror jag inte riktigt på än.
En sådan målvakt duger helt klart som första målvakt.. Värva en målvaktstalang från allsvenskan istället. Kanske gnagarnas målvakt som är hyfsad. Han får vara andremålvakt..
Owuya menar du väl ändå?Highwind skrev:Ridderwall är en målvakt som håller betydligt högre klass än Törnqvist.. Att ens jämföra de båda.

Håller med dig om Riddarn, men sen ska man veta att han hinner utvecklas en del till (och under) nästa säsong också.
-
- Kontakt:
vore jävligt fräkt om vi satsade på riddarn som förste om larsson drar , frågan är om han ksulle klara ansvaret , jag personligen gillar riddarn som fan o ser gärna han som förstamålvakt , tänk er vad han skulle utvecklas !Highwind skrev:Ridderwall är en målvakt som håller betydligt högre klass än Törnqvist.. Att ens jämföra de båda.
- Bjurling_39
Det jag menade med Gusten Törnqvist är att han spelade skit bra vissa matcher med Luleå som ändå var ett bottenlag.. Kom ihåg att om Hento kommer hem till sverige till hösten så lär han ju inte spela i Färjestad.
Om han kommer hem så drar han till Luleå. Det är jag säker på. Frågan är om Luleå skulle satsa på Modig som reserv efter Hento isället för Gusten Törnqvist. Jag tror knappast att Törnqvist skulle vilja spela som andra keeper efter Hento..
Om han kommer hem så drar han till Luleå. Det är jag säker på. Frågan är om Luleå skulle satsa på Modig som reserv efter Hento isället för Gusten Törnqvist. Jag tror knappast att Törnqvist skulle vilja spela som andra keeper efter Hento..
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
-
Varför köpa en målvakt som reserv? Bättre att ha den "nya" målvakten som första och låta Riddarn vara andra målvakt eller ev låta Riddarn spela mer matcher.jensa öhling skrev:sticker Larsson, vilket jag verkligen inte hoppas, kan Heino-Lindberg kanske vara aktuell. han får då konkurrera med Riddarn om förstespaden. alternativt tar vi in en renodlad reserv bakom Riddarn - typ Sperrle eller Wessleau.
Krossa MFF!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Heino-Lindberg blir jättebra, han är skadebenägen och är därför ett utmärkt komplemet till Riddarn.jensa öhling skrev:sticker Larsson, vilket jag verkligen inte hoppas, kan Heino-Lindberg kanske vara aktuell. han får då konkurrera med Riddarn om förstespaden. alternativt tar vi in en renodlad reserv bakom Riddarn - typ Sperrle eller Wessleau.
Östgöten skrev:Heino-Lindberg blir jättebra, han är skadebenägen och är därför ett utmärkt komplemet till Riddarn.jensa öhling skrev:sticker Larsson, vilket jag verkligen inte hoppas, kan Heino-Lindberg kanske vara aktuell. han får då konkurrera med Riddarn om förstespaden. alternativt tar vi in en renodlad reserv bakom Riddarn - typ Sperrle eller Wessleau.
Tror du att Heino vill komma till DIF som inte erbjuder några jättesummor som reserv?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
-
- Kontakt:
Heino-Lindberg kommer sannolikt att få kicken av Fbk. Han är skadebenägen, något som tyder på att han inte bör matchas för hårt. Han borde därför vara en perfekt backup till Ridderwall.lilleman skrev:Tror du att Heino vill komma till DIF som inte erbjuder några jättesummor som reserv?
Ridderwall kan spela 2/3 av säsongen och Heino-Lindberg tar 20 procent av matcherna. Mark in the Park tar resten. Heino-Lindberg borde heller inte vara så fasligt dyr eftersom han är ung och skadebenägen.