Therocket1 skrev:Jag har redan besvarat fallet Petr Sykora, backa tillbaka en sida istället för att posta samma sak igen. Eller sök, finns tonvis med svar som gäller Petr Sykora.
Som du kanske glömmde se så besvarade jag en fråga
Therocket1 skrev:Jag har redan besvarat fallet Petr Sykora, backa tillbaka en sida istället för att posta samma sak igen. Eller sök, finns tonvis med svar som gäller Petr Sykora.
Som du kanske glömmde se så besvarade jag en fråga
Följande uttalande gjorde Dick Axelsson i DN imorse:
Dick, du gick till slutspel med Djurgården och Linus, du hjälpte Södertälje hålla sig kvar i elitserien och vann den interna poängligan. Vad ser ni fram emot till nästa säsong?
- Först måste jag bli bättre konditionsmässigt. Det här året såg jag som ett läroår, nästa år är det tänkt att jag ska vara mycket bättre, säger Axelsson som också avslöjar att han tänker nobba Detroits bud om det inte är förmånligt.
- Jag åker inte över för vilket skitkontrakt som helst, säger han.
Följande uttalande gjorde Dick Axelsson i DN imorse:
Dick, du gick till slutspel med Djurgården och Linus, du hjälpte Södertälje hålla sig kvar i elitserien och vann den interna poängligan. Vad ser ni fram emot till nästa säsong?
- Först måste jag bli bättre konditionsmässigt. Det här året såg jag som ett läroår, nästa år är det tänkt att jag ska vara mycket bättre, säger Axelsson som också avslöjar att han tänker nobba Detroits bud om det inte är förmånligt.
- Jag åker inte över för vilket skitkontrakt som helst, säger han.
Bra det, men jag är orolig för att han blir klar för LHC när som helst.
EDIT: Glöm det. Tydligen har han ett nytt kontrakt hos DIF, men det undertecknas bara om efter Detroits bud (alltså om det budet är tillräckligt).
EDIT: Glöm det. Tydligen har han ett nytt kontrakt hos DIF, men det undertecknas bara om efter Detroits bud (alltså om det budet är tillräckligt).
Du har alltså läst/hört att det blir DIF, såtillvida det inte blir Detroit? Hur pass säker är denna info? Bara han inte går till äckel-LHC....eller nån annan ES-klubb för den delen. Oerhört surt isf !
Jag går ofta på Almtunas matcher så jag har sett Niklas Andersson en hel del. Han är en spelande back som har bra passningsspel och skridskoåkning. Dock är han fortfarande inte stresstålig nog för att spela i eliserien. Jag tror inte heller att han har tempot eller skottet att lira i eliserien än. Om han går till DIF kommer han kvalitetsmässigt att vara en spelare för fjärde backparet. Han kan bli riktigt bra om nått år eller så, men jag har svårt att se honom vara en klar förstärkning mot vad DIF har nu... Men å andra sidan är det bara att se på Mattias Karlsson i FBK, han kan överaska och blomma ut. Jag tycker spontant att det vore en märklig värvning, men med rätt sommarträning kanske ledningen tror att han kan höja sig en snäpp och det är väl inte omöjligt...
Du har alltså läst/hört att det blir DIF, såtillvida det inte blir Detroit? Hur pass säker är denna info? Bara han inte går till äckel-LHC....eller nån annan ES-klubb för den delen. Oerhört surt isf !
Infon är ganska säker, kommer från en skribent på ett annat forum (som även skriver här) som brukar ha rätt.
Sett dom flesta matcherna med Växjö hemma i år, Niklas är den back man ber ungdomsspelare att kolla på och lära sig av. Han har mycket hockey i sig och tror han kommer att kunna ta en plats i DIF men kanske inte första säsongen.
corrado_boy skrev:okok så det är en annvändare då förstår jag.
gärna kolla upp det så kan du säga om det är samma person eller ejj.
Jag trodde detta var ett forum för alla djurgårdsfans.
MEn det kanske bara e för sånna nedtryckare som dif soldier och the rocket.
Man får inte ens ha dyslexi utan att någn trycker ner en!!!!!!!!!!!!!!!!
Dyslexi är läs- och skrivsvårigheter. Ej att förknippas med NHL 08-syndromet.
Anyway, att skrota Marusak, TJ, Ronnie, Hörnqvist, Frylén och Bäcker
i förmån för Skogs, Tjärnqvist, Angell, Hannula/Santala låter i mina öron inte alls som en alltför stor spelarbudgetökning.
Skrota? Frylén har gällande kontrakt så han är med 97% sannolikhet inte på väg att skrotas.
Då är det bäst att ledningen tar sitt förnuft till fånga. Killen måste bort - kontrakt eller ej!
corrado_boy skrev:okok så det är en annvändare då förstår jag.
gärna kolla upp det så kan du säga om det är samma person eller ejj.
Jag trodde detta var ett forum för alla djurgårdsfans.
MEn det kanske bara e för sånna nedtryckare som dif soldier och the rocket.
Man får inte ens ha dyslexi utan att någn trycker ner en!!!!!!!!!!!!!!!!
Dyslexi är läs- och skrivsvårigheter. Ej att förknippas med NHL 08-syndromet.
Anyway, att skrota Marusak, TJ, Ronnie, Hörnqvist, Frylén och Bäcker
i förmån för Skogs, Tjärnqvist, Angell, Hannula/Santala låter i mina öron inte alls som en alltför stor spelarbudgetökning.
Skrota? Frylén har gällande kontrakt så han är med 97% sannolikhet inte på väg att skrotas.
Då är det bäst att ledningen tar sitt förnuft till fånga. Killen måste bort - kontrakt eller ej!
Pacta sunt servanda. I Finspång likväl som i Stockholm...