Hur ska ja kunna anmäla mig om ja inte vet om bussen går förbi torsby?
Låter ju väldigt fel om den skulle gå här, 40 mil i sidled å sen upp till sundsvall.. Men ja vet inte.. vet ni?
Killer Kennholt skrev:Hur ska ja kunna anmäla mig om ja inte vet om bussen går förbi torsby?
Låter ju väldigt fel om den skulle gå här, 40 mil i sidled å sen upp till sundsvall.. Men ja vet inte.. vet ni?
Jag är inte helt säker på om den går förbi Torsby. Jag skulle kunna beställa en helikopter åt dig om du ger mig adressen.
¨jag har en eller två polare som ska med... ska bara få dem att skriva upp sig... se till att få alla era polare att sklriva uppsig så at´t resan blir av !!!!!!!!!!!!!!!!!
Stå upp för djurgården och sitt ner för biltullarna..
Perfekt verkar som det blir fler och fler som är intresserade nu.
Vore riktigt kul om denna resa blev av, tror den kan bli riktigt kul.
Så alla till butiken och skriv upp er, går även att göra på plattan.
Butiken och plattan har nu extra öppet för det är runt jul osv.
Det finns inga ursäkter, alla på Timrå borta!
synd att jag jobbar.. var med o såg 7e avgörande i timrå förra året.. det var en höjdare.. hoppas det blir mycket folk, det är en liten arena så det går att höras bra även om man inte är så många.. dessutom får man stå omringad av skoter-raggare.. och håna dom på nära håll när DIF vinner.. o det är inte fel heller :)
Kräver nästan SL-buss och kiss hink!! Timrå är en av få de bortaresor jag ser fram mot, ett av de fåtal ställen i Sverige där vi blir bemötta som folk!! Bara att skriva uppsig och åka med!! Vad man än kan säga om Timrå, dom ger oss tillgång till baren i paus!! :twisted: