Semifinal 1 23/24 Djurgårdens IF - Mora 2/4
Det är inte första målet som Hammarn har styrt in i egen kasse detta året.
Honken inte förberett spelarna ett dugg
Även om vi lyckas krypa vidare till final så kommer ju Honken bli totalt överkörd i coachningen.
Mannen är fan helt handlingsförlamad.
Mannen är fan helt handlingsförlamad.
Lika bra å lyfta upp Frondell med flera, juniorerna verkar vara det ända hopp vi har…
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur fan kunde man signa upp hammaren gör två år till
Junisarna är bäst. Veteranerna är sämst…
Moras fjärdekedja är skickligare än våran första... Smaka på den! De bygger lag som lag ska byggas. Målvakt, defensiv och hårt jobb! Sen krydda.
Hank är bättre än Wiktor Nilsson på allting. Smartare än Krüger och påhittigare än Klasen.
Hank är bättre än Wiktor Nilsson på allting. Smartare än Krüger och påhittigare än Klasen.
Senast redigerad av Manijock den 2024-04-02 19:02:15, redigerad totalt 2 gång.
-
Mora driver stenhårt på kasse och smälla på bakom förlängd mållinje. Djurgården ser så nöjda ut med att vara på utsida. Klasen stannar upp en tre mot tvåa helt i onödan när man är i zon. Klasskillnad just nu
Vi kan inte slå en pass och vinner inte en närkamp. Då är det omöjligt att vinna. Funnits hur många lägen som helst att skapa nåt. Istället tillåts Mora kontra oss sönder och samman.
Klacken verkar lika död som Wiktor Nilsson
Ja du, eventuellt så är han så billig så det trumfar alla självmål, indianare och övriga misstag under säsong.
Vi står på hälarna.
Livrädda?
Livrädda?
Det DIF jag växte upp med, det DIF jag lärde mig att älska av min far, finns inte... Jag hade ett samtal med Mattias Timander i Modo någon gång vid 98-99, jag frågade hur är det att spela mot Djurgården: "Det är så jävla fysiskt jobbigt, du kan tackla valfri Djurgårdsspelare, men dom är som ryska dockor och bara ställer sig upp, sedan åker du på en propp själv som får dig att bara vilja ha syrgas'