En "go gubbe" kastar in en GLASFLASKA på isen... Redan där skulle FBK har fått segern...
Sedan får dom spele med klockan så FBK blir förhindrade att kvitera...
Vem skulle tro att jag någonsin skulle säga detta...
Hoppas FBK vinner SM-guld...
Nu har vi beviset, Elitserien 4'a i Europa
Nu har vi beviset, Elitserien 4'a i Europa
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Re: Nu har vi beviset, Elitserien 4'a i Europa
Vad har detta med att Elitserien hamnar fyra i Europa??_Skogis skrev:En "go gubbe" kastar in en GLASFLASKA på isen... Redan där skulle FBK har fått segern...
Undrar vad svenska så kallade ishockeyexperter till journalister ska skriva om nu när Sveriges "bästa" hockeypublik kastat in saker TVÅ matcher på rad....
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Re: Nu har vi beviset, Elitserien 4'a i Europa
Mm så jävla fånigt sen säger Patrik Thornéus från Aftonbladet "Tar tillbaka alla hyllningar som jag delat ut till publiken i Frölundaborg. I går haglade grejer in på isen igen. Skandal." .....Don_T skrev:Vad har detta med att Elitserien hamnar fyra i Europa??_Skogis skrev:En "go gubbe" kastar in en GLASFLASKA på isen... Redan där skulle FBK har fått segern...
Undrar vad svenska så kallade ishockeyexperter till journalister ska skriva om nu när Sveriges "bästa" hockeypublik kastat in saker TVÅ matcher på rad....
Skandal att de kan spela i en sån där gammal lada, Björkängshallen i Huddinge håller ju för tusan bättre standard!
Lite kort: Först var det 7 sek kvar och tek i VFs zon. Domaren släpper inte pucken, men det går 2 sek på klockan. 5 sekunder kvar, och domaren släpper pucken. Slutsignalen går efter 2-3 sekunder, alltså 2-3 sek kvar, och Fbk gör mål ungefär med 1 sekund kvar. Det blir ett avbrott på 10 minuter, och sen ställs klockan på 19:57 och inget händer på efterföljande 3 sekunder.