Hoppas verkligen det stämmer. Vore helt underbart, vi behöver en pådrivare som JimmieDoyle skrev:Ölvestad blir kvar ytterligare ett år, allt enligt CITY, Tack för det och välkommen ut på isen i höst igen Ölve, du är och förblir vårt stora Djurgårdshjärta
19 Jimmie Ölvestad
- Bruno Sammartino
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
OOOOH JIMMIEJIMMIE...
Fan du är bäst Jimmie, under alla matcher snackas det alltid om vilket hjärta du har för DIF, och jag har lite dåligt samvete för att vi inte hyllar dig ordentligt, men det ska det FAN bli ändring på!'
Alltid oavsett, det är du!
Fan du är bäst Jimmie, under alla matcher snackas det alltid om vilket hjärta du har för DIF, och jag har lite dåligt samvete för att vi inte hyllar dig ordentligt, men det ska det FAN bli ändring på!'
Alltid oavsett, det är du!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Jimmy är Kung
Helt otroligt vilken spelare, att han kan vara så sjukt bra! Helt klart bästa spelaren någonsin! och dels den hetaste hockeyspelaren någonsin!!!
Tack för det här året Jimmy, och skönt att du kommer att forsätta spela i Djurgården!!

Tack för det här året Jimmy, och skönt att du kommer att forsätta spela i Djurgården!!
Djurgårdens IF!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu ska vi lugna oss lite tycker jag. Jimmie är en underbar spelare och en underbar Djurgårdare, men denna säsong har han faktiskt varit under all kritik. Utöver 2-3 matcher i grundserien och 3 slutspelsmatcher så får han betyget IG.
Det har ju iofs med skadorna att göra, men hylla honom inte för mycket om han inte förtjänar det.
Det har ju iofs med skadorna att göra, men hylla honom inte för mycket om han inte förtjänar det.
Vad sägs om :Äppelmos skrev:Jag älskar denna äckta Järnkamin, men jag tycker vi borde ge honom en bättre ramsa som går liite lättare att sjunga?Emil svelander skrev:Oh Jimmie Jimmie, Jimmie, Jimmie, Jimmie, Jimmie Ölvestad.
Ölvestad, Ölvestad
Jimmie Ölvestad
När han träffar pucken så blir det mål
Jimmie Ölvestad

-
Säker på det där?jjonas skrev:Vad sägs om :Äppelmos skrev:Jag älskar denna äckta Järnkamin, men jag tycker vi borde ge honom en bättre ramsa som går liite lättare att sjunga?Emil svelander skrev:Oh Jimmie Jimmie, Jimmie, Jimmie, Jimmie, Jimmie Ölvestad.
Ölvestad, Ölvestad
Jimmie Ölvestad
Jimmie Ölvestad
![]()
![]()

Häldre typ:jjonas skrev:Vad sägs om :Äppelmos skrev:Jag älskar denna äckta Järnkamin, men jag tycker vi borde ge honom en bättre ramsa som går liite lättare att sjunga?Emil svelander skrev:Oh Jimmie Jimmie, Jimmie, Jimmie, Jimmie, Jimmie Ölvestad.
Ölvestad, Ölvestad
Jimmie Ölvestad
Jimmie Ölvestad
![]()
![]()
Ölvestad, Ölvestad
Jimmie Ölvestad
När han tacklar någon så gör det ont
Jimmie Ölvestad