Slutspelet 2024
Slutspelet 2024
Ojdå, tre spelare från gnaget anmälda till DN och två från Mora. Bagenda, Magnusson, Ignberg-Nilsson från gnaget och Stöffling samt A.Eriksson från Mora. Magnusson och Ignberg blir anmälda för "Leaving the bench".
Slutspelet 2024
Linus Ölund, Brynäs anmäld till DN för att han har kört på domaren.
Slutspelet 2024
Ska DN vara konsekventa så ska Bagenda ha tre matcher då han är uppviglare och resterande två matcher.
Slutspelet 2024
Borde bli så om de är konsekventa. Tycker det är supertöntigt både att slåss så efter match och att det ska stängas av. Men när råttorna är inblandade så hårdast möjliga straff.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Slutspelet 2024
Utmärkt, för oss, att Mora kvitterade i matcher. Också utmärkt om dom kör slut på varandra och tar en del matchstraff. Dom lär väl inte rökt fredspipa tills dom ska mötas igen hoppas jag
Forza DIF
Forza DIF
Slutspelet 2024
Ignberg Nilsson och Magnusson avstängda ger ju dock en sportslig fördel till Aik. Ruskigt begränsade spelare som pga bristande nivå från randigt kunnat vara med i HA överhuvudtaget.
Satt och hoppades på Bagenda och Gynge avstängda. Då hade Mora lattjat hem kommande två med lätthet.
Satt och hoppades på Bagenda och Gynge avstängda. Då hade Mora lattjat hem kommande två med lätthet.
-
Slutspelet 2024
Läste att några var anmälda för ’ leaving the bench ’ men det gjorde ju i stort sett alla och blandade in sig i kurret mer eller mindre ? Kan någon förklara den regeln ?
Slutspelet 2024
För att inte ge extra bränsle, ja. Du hör ju aldrig en tränare säga "Vi väljer Nybro eftersom det är det sämsta laget".dr111DIF skrev: ↑2024-03-24 06:46:32Bruntränaren kommenterade efter förra draften att de väljer på tabellposition dock.Osten östlund skrev: ↑2024-03-23 23:22:32Stenkollsåklart skrev: ↑2024-03-23 23:11:05Jag är helt övertygad om att BIF väljer Mora framför BIK, om dessa tråcklar sig vidare…Svårt att hitta en enda anledning för dem att välja BIK…peter johansson skrev: ↑2024-03-23 23:03:34Samtliga tre matcher mellan SSK och BIK har gått till förlängning och det är inget som säger att det inte kan bli ett gäng till så ska man gå på din tes så kan det lika gärna bli BIK för Brunsås![]()
![]()
Om Mora går vidare. Så tar Brynäs dem! Dom hade tur senaste dom möte BIK. Samt har mora skador på 2 top spelare nu
SSK får gärna vinna ngn match isåfall med. Så den serien blir längre.
Slutspelet 2024
Karlin sa samma sak förra säsongen inför kvarten men valde Mora före oss i semin även fast vi kom fyra och Mora trea.Olon skrev: ↑2024-03-24 10:29:22För att inte ge extra bränsle, ja. Du hör ju aldrig en tränare säga "Vi väljer Nybro eftersom det är det sämsta laget".dr111DIF skrev: ↑2024-03-24 06:46:32Bruntränaren kommenterade efter förra draften att de väljer på tabellposition dock.Osten östlund skrev: ↑2024-03-23 23:22:32Stenkollsåklart skrev: ↑2024-03-23 23:11:05Jag är helt övertygad om att BIF väljer Mora framför BIK, om dessa tråcklar sig vidare…Svårt att hitta en enda anledning för dem att välja BIK…peter johansson skrev: ↑2024-03-23 23:03:34
Samtliga tre matcher mellan SSK och BIK har gått till förlängning och det är inget som säger att det inte kan bli ett gäng till så ska man gå på din tes så kan det lika gärna bli BIK för Brunsås![]()
![]()
Om Mora går vidare. Så tar Brynäs dem! Dom hade tur senaste dom möte BIK. Samt har mora skador på 2 top spelare nu
SSK får gärna vinna ngn match isåfall med. Så den serien blir längre.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Slutspelet 2024
Behövs inga avstängningar mellan Mora och råtta. Bättre alla spelare får många matcher i benen och är möra när vi ska möta dem.
Jag tycker råtta var det bättre laget igår. Mora har tappat viktiga spelare och är tunna just nu.
Men viktigast är såklart att vi stänger vår serie ikväll och får en bra träningsvecka och återhämtning innan semi.
Jag tycker råtta var det bättre laget igår. Mora har tappat viktiga spelare och är tunna just nu.
Men viktigast är såklart att vi stänger vår serie ikväll och får en bra träningsvecka och återhämtning innan semi.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Slutspelet 2024
Muzito 3 matcher
ingberg Nilsson 2 matcher
2 matcher på två mora grabbar.
Magnusson verkar slippa straff.
Läste på HA:s sida nyss.
ingberg Nilsson 2 matcher
2 matcher på två mora grabbar.
Magnusson verkar slippa straff.
Läste på HA:s sida nyss.
Slutspelet 2024
Ska vi gissa att det överklagas till RIN?