Hur i helvete? Domarna som bedömer tekningsresultat också?
Kvartsfinal 2 23/24 Djurgårdens IF - Björklöven 20/3
Exaktsirwilliam skrev: ↑2024-03-20 19:49:04De var sämsta kedjan sist, och nu i första perioden med. Dags att prestera nu.
Dags att testa:
Brodin Kruger Klasen
Nilsson Rensfeldt Blomgren
Eklund Eriksson Wersäll
Grewe Berglund Liss
Brodin Kruger Klasen
Nilsson Rensfeldt Blomgren
Eklund Eriksson Wersäll
Grewe Berglund Liss
Gillar detta. Något måste göras åt förstafemman och Brodin är het. Hade gärna slängt in Blomman där också men någon måste driva andra.
Snälla Djurgården spela klapp klapp hockey och förnedra Löven nu. Jag orkar inte lida mer.
Sväva i det blå
Är det årets svagaste domarinsats?? Det är mycket möjligt.
It's the hope that kills you.
Han är väl på och räddar styrningen? Sen går det stolpe, rygg och inHenkos skrev: ↑2024-03-20 19:50:19 Löven vet att de måste vinna denna och det syns. Mer desperata i början men vi verkar komma igång.
Vet inte om man kan skylla Andrén för nåt av målen. Första är ju en styrning en meter framför mål, helt omöjlig. Nilsson missar ju helt att ligga i skottlinjen dock, vet inte vad han sysslar med.
Andra sitter rätt fint i krysset.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Han skulle kunnat komma ut lite mer på andra men förstår att han inte vill släppa kontakten med stolpen i det läget heller. Och ett jäkla fint avslut.Henkos skrev: ↑2024-03-20 19:50:19 Löven vet att de måste vinna denna och det syns. Mer desperata i början men vi verkar komma igång.
Vet inte om man kan skylla Andrén för nåt av målen. Första är ju en styrning en meter framför mål, helt omöjlig. Nilsson missar ju helt att ligga i skottlinjen dock, vet inte vad han sysslar med.
Andra sitter rätt fint i krysset.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Troll?Galning1998 skrev: ↑2024-03-20 19:58:20Så långt skulle jag inte sträcka mig. Dålig mot båda lag. Tycker inte något lag har gynnats
-
Får man inte ha åsikt eller? Håller egentligen inte på någon av lagen men sambon är djurgårdare så ser nästan alla era matcher och många live. Hejar på Skellefteå så jag om någon här hatar blötröven
Men man kan inte ens med neutrala ögon påstå att ledningsmålet inte är ett resultat av domarnivån, så det har ju gynnat löven?Galning1998 skrev: ↑2024-03-20 20:00:03Får man inte ha åsikt eller? Håller egentligen inte på någon av lagen men sambon är djurgårdare så ser nästan alla era matcher och många live. Hejar på Skellefteå så jag om någon här hatar blötröven
-
Jag personligen tycker inte det är utvisning, Andersson håller ju inte ens i klubbanJanzoo skrev: ↑2024-03-20 20:01:05Men man kan inte ens med neutrala ögon påstå att ledningsmålet inte är ett resultat av domarnivån, så det har ju gynnat löven?Galning1998 skrev: ↑2024-03-20 20:00:03Får man inte ha åsikt eller? Håller egentligen inte på någon av lagen men sambon är djurgårdare så ser nästan alla era matcher och många live. Hejar på Skellefteå så jag om någon här hatar blötröven
Samtidigt så förra matchen mellan HV-Oskarshamn fick en spelare utvisning för en liknande situation som var mycket lösare. Så jag vet inte stör mig på att svenska domare är så inkonsekventa
Edit: domaren har släppt allt som båda lagen har gjort så tycker inte det är så farligt
Senast redigerad av Galning1998 den 2024-03-20 20:05:08, redigerad totalt 1 gånger.
Blomgren har varit riktigt dålig hittils. Inte ofta man ser honom sabba en enhet. Svag!
Liss och Grewe däremot ser riktigt starka ut.
Liss och Grewe däremot ser riktigt starka ut.
Gör mig ingenting om någon avslutar Pooleys karriär ikväll. Absolut ingenting.
Sväva i det blå
Nu spelar vi faktiskt riktigt bra, ska bara komma till lite bättre lägen i slottet!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).