Jag reviderade min initiala åsikt om honom samma kväll efter att ha tillskansat mig mer information vilket också syns på ungefär samma sidor i tråden.
Kul att det går bra för honom här.
Jag reviderade min initiala åsikt om honom samma kväll efter att ha tillskansat mig mer information vilket också syns på ungefär samma sidor i tråden.
Igår när det gällde den så viktiga andraplatsen tappade de matchen fullständigt.Nattuggla_ skrev: ↑2024-03-08 12:11:30 Bara jag som är avundsjuk på sättet gnaget spelar och vinner matcher?
Det är sjukt jobbigt att behöva erkänna det för sig själv.
Men kaxigheten/tyngden blandat med skickligheten i målvaktsparet och spetsen framåt.
Ingberg Nilsson är ju precis den spelaren man ville att Brodin skulle vara.
Nej, usch, bedrövligt att behöva se på deras framfart, men på riktigt, de har en god chans att slå Brynäs.
Så du menar att du skriker högt utan fakta i ryggen?Jim Morrison skrev: ↑2024-03-09 08:13:09Jag reviderade min initiala åsikt om honom samma kväll efter att ha tillskansat mig mer information vilket också syns på ungefär samma sidor i tråden.
Nja, jag menar väl mer att jag är beredd att ändra ståndpunkt när alternativ mer pålitlig fakta presenteras. Dom uppgifter jag först hade via bland annat hockeysiffror blev övertrumfade av andra mer trovärdiga siffror.nalland skrev: ↑2024-03-09 11:33:28Så du menar att du skriker högt utan fakta i ryggen?Jim Morrison skrev: ↑2024-03-09 08:13:09Jag reviderade min initiala åsikt om honom samma kväll efter att ha tillskansat mig mer information vilket också syns på ungefär samma sidor i tråden.
Då får du helt enkelt ta att se dig efter nya, mer trovärdiga siffror i framtiden istället för att abrupt häbda saker du senare inte står för. Eller ännu bättre, att göra som du själv påpekar och vara åsiktslös för att sedan slå dig för bröstet än att framstå som alarmistisk på vaga grunder. Själv är jag, precis som min förhoppning innan, nöjd med Kalles prestationer hittills.Jim Morrison skrev: ↑2024-03-09 12:07:16Nja, jag menar väl mer att jag är beredd att ändra ståndpunkt när alternativ mer pålitlig fakta presenteras. Dom uppgifter jag först hade via bland annat hockeysiffror blev övertrumfade av andra mer trovärdiga siffror.nalland skrev: ↑2024-03-09 11:33:28Så du menar att du skriker högt utan fakta i ryggen?Jim Morrison skrev: ↑2024-03-09 08:13:09Jag reviderade min initiala åsikt om honom samma kväll efter att ha tillskansat mig mer information vilket också syns på ungefär samma sidor i tråden.
Sedan är det väl alltid lättast att vara åsiktslös och helt ogrundad för att sedan slå sig för bröstet när facit redan finns på plats men vad hade vi fått för diskussion då?
Det var ju precis det jag gjorde. Såg mig om efter andra siffror och reviderade min åsikt.nalland skrev: ↑2024-03-09 14:35:56 Då får du helt enkelt ta att se dig efter nya, mer trovärdiga siffror i framtiden istället för att abrupt häbda saker du senare inte står för. Eller ännu bättre, att göra som du själv påpekar och vara åsiktslös för att sedan slå dig för bröstet än att framstå som alarmistisk på vaga grunder. Själv är jag, precis som min förhoppning innan, nöjd med Kalles prestationer hittills.
Den "hang-upen" består inte i annat än att du var en av dem som sågade Loponen. De andra två som det gällde har inte svarat eller sett min fundering.Jim Morrison skrev: ↑2024-03-09 15:45:45Det var ju precis det jag gjorde. Såg mig om efter andra siffror och reviderade min åsikt.nalland skrev: ↑2024-03-09 14:35:56 Då får du helt enkelt ta att se dig efter nya, mer trovärdiga siffror i framtiden istället för att abrupt häbda saker du senare inte står för. Eller ännu bättre, att göra som du själv påpekar och vara åsiktslös för att sedan slå dig för bröstet än att framstå som alarmistisk på vaga grunder. Själv är jag, precis som min förhoppning innan, nöjd med Kalles prestationer hittills.
Vet inte varför du har fått en hang-up på mig men du behöver inte ta mina åsikter på detta forum som en absolut sanning. Jag kommer ha fel ibland, jag kommer ha rätt ibland. Om alla bara hade varit ja-sägande nickedockor hade det inte ens varit nödvändigt med ett forum.
Sedan kanske livet hade varit lite enklare men dit behöver vi inte gå.
Tror du får ta han med en nypa salt, Jag själv tycker att han har åsikter om allt och alla, hänger upp sig på det mesta verkar det som.Jim Morrison skrev: ↑2024-03-09 15:45:45Det var ju precis det jag gjorde. Såg mig om efter andra siffror och reviderade min åsikt.nalland skrev: ↑2024-03-09 14:35:56 Då får du helt enkelt ta att se dig efter nya, mer trovärdiga siffror i framtiden istället för att abrupt häbda saker du senare inte står för. Eller ännu bättre, att göra som du själv påpekar och vara åsiktslös för att sedan slå dig för bröstet än att framstå som alarmistisk på vaga grunder. Själv är jag, precis som min förhoppning innan, nöjd med Kalles prestationer hittills.
Vet inte varför du har fått en hang-up på mig men du behöver inte ta mina åsikter på detta forum som en absolut sanning. Jag kommer ha fel ibland, jag kommer ha rätt ibland. Om alla bara hade varit ja-sägande nickedockor hade det inte ens varit nödvändigt med ett forum.
Klar man reagerar när "supportrar" på forumet sågar ett nyförvärv och ber om pengarna tillbaka...för att sedan vända tvärt. Bra dock att du tyckte han var ute och cyklade och "kröp till korset". Kalle kommer fortsatt leverera. KG var helt rätt ute.Eriksson skrev: ↑2024-03-09 17:03:37Tror du får ta han med en nypa salt, Jag själv tycker att han har åsikter om allt och alla, hänger upp sig på det mesta verkar det som.Jim Morrison skrev: ↑2024-03-09 15:45:45Det var ju precis det jag gjorde. Såg mig om efter andra siffror och reviderade min åsikt.nalland skrev: ↑2024-03-09 14:35:56 Då får du helt enkelt ta att se dig efter nya, mer trovärdiga siffror i framtiden istället för att abrupt häbda saker du senare inte står för. Eller ännu bättre, att göra som du själv påpekar och vara åsiktslös för att sedan slå dig för bröstet än att framstå som alarmistisk på vaga grunder. Själv är jag, precis som min förhoppning innan, nöjd med Kalles prestationer hittills.
Själv tycker jag det är trevligt med folk som kan "krypa till korset" och erkänna att de hade fel, tom peka på att de hade kass fakta. Jag själv gillar dina synpunkter även fast jag inte kanske stämmer in i allt
Jag själv var lite inne på samma sak, Loponen??? Men han har i allla fall överbevisat mig
Ehhh?
Problemet är att Morrison allt som oftast har fel i sina analyser, men beter sig som ett orakel som klappar andra på huvudet. Illusion av kunskap är värre än okunskapEriksson skrev: ↑2024-03-09 17:21:21Ehhh?
Nej jag tyckte eller tycker inte att Morrison var ute och cyklade, alla har rätt till en åsikt Vad jag tycker om Herr Morrisons åsikter om andra spelare är det ingen som har en aning om.
När han reviderar sin EGEN åsikt på ett konstruktivt sätt så är i mitt tycke bra och insiktsfullt, om det stämmer överens med vad jag tycker och tänker har du ingen aning om
Tiden får visa om Loponen fortsätter att leverera, vilket är svårt att säga nu,Men han är på rätt spår. KG... Ja även en blind höna hittar ett korn
Tvärtom tycker jag bara det är kul att folk tycker olika. Jag läser dina posts med stort intresse och vet att du läser minaDIF_Soldier skrev: ↑2024-03-09 17:31:40 Problemet är att Morrison allt som oftast har fel i sina analyser, men beter sig som ett orakel som klappar andra på huvudet. Illusion av kunskap är värre än okunskap
Detsamma! Uppskattar hellre dina inlägg än vissa andra som helt saknar självinsiktJim Morrison skrev: ↑2024-03-09 17:37:11Tvärtom tycker jag bara det är kul att folk tycker olika. Jag läser dina posts med stort intresse och vet att du läser minaDIF_Soldier skrev: ↑2024-03-09 17:31:40 Problemet är att Morrison allt som oftast har fel i sina analyser, men beter sig som ett orakel som klappar andra på huvudet. Illusion av kunskap är värre än okunskap
Det är trots allt bara hockey vi pratar om och jag tackar ödmjukast för epitetet orakel men det är ingen titel jag själv skulle använda.
Tro det eller ej, men du har ingen åsikt i denna fråga heller annat än självklarheter.Eriksson skrev: ↑2024-03-09 17:21:21Ehhh?
Nej jag tyckte eller tycker inte att Morrison var ute och cyklade, alla har rätt till en åsikt Vad jag tycker om Herr Morrisons åsikter om andra spelare är det ingen som har en aning om.
När han reviderar sin EGEN åsikt på ett konstruktivt sätt så är i mitt tycke bra och insiktsfullt, om det stämmer överens med vad jag tycker och tänker har du ingen aning om
Tiden får visa om Loponen fortsätter att leverera, vilket är svårt att säga nu,Men han är på rätt spår. KG... Ja även en blind höna hittar ett korn
Det jag menar. Klingar för mig väldig okunskap (och rätt illojalt supporterskap) att ena sekunden ropa pengarna tillbaka för att sedan göra helomvändning.DIF_Soldier skrev: ↑2024-03-09 17:31:40Problemet är att Morrison allt som oftast har fel i sina analyser, men beter sig som ett orakel som klappar andra på huvudet. Illusion av kunskap är värre än okunskapEriksson skrev: ↑2024-03-09 17:21:21Ehhh?