K5: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 18/3 2008
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- OskarLevinson
- Lee Harvey Oswald
Man kan lägga kalkerpapper på alla matcher i Cloetta center.
DIF är med bra första 10 utan att ta till vara på det få halvchanser man skapar.
Sedan får LHC PP i slutet av perioden & gör 1-0.
Denna DIFupplaga är inte riktigt mogna för ett slutspel.
Tippade DIF som 9:a, tycker att man spelar & uppträder ungefär som ett 9:e lag
DIF är med bra första 10 utan att ta till vara på det få halvchanser man skapar.
Sedan får LHC PP i slutet av perioden & gör 1-0.
Denna DIFupplaga är inte riktigt mogna för ett slutspel.
Tippade DIF som 9:a, tycker att man spelar & uppträder ungefär som ett 9:e lag
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nä, detta är så jobbigt att se. Jag mår extremt dåligt av att se på detta. Särkijärvi vill förlora, ingen spelare utom Otto skapar något, men ingen spelare missar mer än Otto heller, ingen vidare kombination.
Att Säcken sa innan matchen att han var nöjd med spelet i de tidigare matcherna visar bara att han vill på semester så fort som möjligt.
Att Säcken sa innan matchen att han var nöjd med spelet i de tidigare matcherna visar bara att han vill på semester så fort som möjligt.
DIF verkar helt slut, ingen desperation, jag vet inte men när jag får en kniv mot strupen (det har hänt) så blir jag förbannad, vansinnig, desperat.. Men inte DIF, nu är det 40-minuter kvar, in och visa lite kampvilja.
Väljer man att dumpa in pucken i den offensiva zonen ser då till att pucken hamnar nere vid sargen och inte i händerna på Lhs´s backar som då vänder på spelet.
Lhc är inte bara bättre spelmässigt utan även fysiskt... Det här med PP, obegripligt att DIF är så dåliga i den spelformen.
Det märks att DIF missat slutspelet 2-år i rad, slutspelshockey, spelare som höjer sig, PP, en coach som är inne i slutspelsrytmen. Kämpa DIF!
Väljer man att dumpa in pucken i den offensiva zonen ser då till att pucken hamnar nere vid sargen och inte i händerna på Lhs´s backar som då vänder på spelet.
Lhc är inte bara bättre spelmässigt utan även fysiskt... Det här med PP, obegripligt att DIF är så dåliga i den spelformen.
Det märks att DIF missat slutspelet 2-år i rad, slutspelshockey, spelare som höjer sig, PP, en coach som är inne i slutspelsrytmen. Kämpa DIF!
Senast redigerad av Caveman den 2008-03-18 20:21:13, redigerad totalt 1 gånger.