m0ng00se skrev:Czerkawski ska tydligen vara till salu...platsar inte i Toronto...han är ju bra bara han vill och är i harmoni med sig själv...
Vad jag kommer ihåg så var det delvis personligen problem och delvis så drog Marre inte jämt med Wiken.
Vore guld att få tillbaka Polens bäste hockeylirare genom tiderna men frågan är om han inte kräver för mycket lön?
Jag tycker han känns som en för stor risk om han skulle komma. Även om han inte skulle få så mkt lön skulle han tjäna mest i laget och så bra är han inte längre...
Förvänta er inget så blir ni istället glada för varje ny spelare som kommer in i truppen. Håller med Rash om kontiniutet och ska det värvas så ska det definitivt vara någon som höjer nivån på truppen.
Få igång de rutinerade spelarna och se till att laget får riktigt stöd från läktaren så ska vi se att DIF tar sig till slutspel igen!
Ska man värva någon eller några spelare ska det inte vara några dussinlirare utan några som verkligen tillför något helst någon klassback, och varför inte en forward? nu när målskyttet inte är speciellt bra.//DIF I MITT HJÄRTA!!!
fan, Daniel Fernholm lirar i ECHL. Inte kan det vara roligare än vara försteback hos oss. vet att han alltid drömt om att spela i Nordamerika, men någon måtta får väl det vara. Tycker personligen att han är bättre än Staffan Kronwall som otroligt nog får lira en del i NHL. Fernholm skulle vara en mkt bra förstärkning.
kom igen dif plocka hem fernholm nu! han skulle bli en så jäkla bra förstärkning
och övertala ragge också! och så får vi hoppas att patrick nilson krigar in lite baljor!!!!!!
Jag håller absolut med! Det vore extremt bra om vi kunde få Ragnarsson och Fernholm till klubben.
Men en spelare till som vore intressant men som förmodligen är för dyr är Richard Lintner.