Härlig inställning. Jag hoppas verkligen att vi kan lyckas få till en match på torsdag. Det skulle var helt underbart.lilleman skrev:En alldeles för tung torsk idag i CC! Imorgon är det en ny match och då krävs seger för överlevnad.
Jag har redan läst flera som säger att det är kört, det var allt för den här säsongen mm. Vad fan hände med hjärtat? Viljan? Kämpaglöden? Djurgårdshjärtat? Vad hände med: Djurgårn-Vi ger aldrig upp. Vid en seger imorgon så blir det en match inför ett fullsatt Globen och då är det fest ännu en gång. Vi är Djurgårdsfamiljen och vi kan tillsammans fixa en till match i Globen. Tänker tillbaka till matchen i Lördags när man kramar människor man inte ens känner, det är så jävla mycket kärlek. Vi är kärlek, vi är Djurgårdsfamiljen och vi ger ALDRIG upp. Vi ska fixa detta, jag vill se detta lag och denna familj i en semifinal och det ska vi!
Nu hjälper vi, Djurgårdsfamiljen detta lag imorgon i CC och fixar detta!
Jag älskar Djurgårn och denna familj, vi är bäst! Vi är oslagbara, och vi ska krossa LHC imorgon. Nu visar vi hjärta! Jag vill inte höra någonting om att det är slut för det är det inte!
DJURGÅRN-VI GER ALDRIG UPP!
Men det gäller nog att ha en försiktigt optimistisk inställning. Vi möter ett Linköping som visat sig vara ett riktigt bra lag, framförallt den där Vinhandlaren.