Jaha.
Jag trodde att det va Fimpen som hade en klubba i midjehöjd på Lhc spelaren.
Men det va alltså nått Sören hittade på??
Alla precis ALLA vet att domarna har fått order om att ta hårdare på spelförstörande moment.
Detta märks mest hos DIF, när de möter lag som har bra spelare och en riktig spelide´
Bigge skrev:Jaha.
Alla precis ALLA vet att domarna har fått order om att ta hårdare på spelförstörande moment.
Detta märks mest hos DIF, när de möter lag som har bra spelare och en riktig spelide´
PATETISKT ATT SKYLLA PÅ DOMAREN!!!
Nej, jag skyller inte på domaren. Jag tycker bara att det är så jävla sorgligt, att han dömer så fruktansvärt illa. Ingen kan ju säga att LHC inte klarade sig undan spelförstörande moment idag?
Bigge skrev:Jaha.
PATETISKT ATT SKYLLA PÅ DOMAREN!!!
Nej, jag skyller inte på domaren. Jag tycker bara att det är så jävla sorgligt, att han dömer så fruktansvärt illa. Ingen kan ju säga att LHC inte klarade sig undan spelförstörande moment idag?
Det kan ja hålla med om. Va en del tillfälle då Lhc backar "stängde" vägen för våra spelare då det borde varit utvisning.
I slutet i sekvensen där någons klubba gick av i LHCs försvarzon, stod Melichar och verkligen kramade fast Ölvet framför kassen. Spelförstörande moment? JA!