Mattias_87 skrev: ↑2024-02-16 20:22:46
Skulle inte förvåna mig om råttorna går upp faktiskt. Målskyttar och bra målvakter kan definitivt slå ut Brynäs.
Absolut..... tror att sannolikheten är stor..
Fan har 2 NHL målvakter. Samt Gynge, som levererar efter förväntningar och lön!
Men det finns dom som motiverar i "hockey termer" att det snart lossnar för honom.
Så vi får väll ha tålamod antar jag!?
Som jag sa förra matchen. LISS! BRODIN! J-vla sopor!
Liss är jag själv skeptisk för, visst jävla duktig målskytt men saknar en aning i allt annat. Brodin däremot är den tillsammans med Krüger som jag helst hade önskat ha med mig i ett slutspel
Kan man inte vakna till och prestera mot gnihet så vill jag inte ha med den spelaren i ett slutspel heller.
En vass målgörare, speciellt i pp, ungefär det vi har saknat. Vi blir säkert mycket bättre av att skicka han...
Värt att lägga dom slantarna på en spelare som endast är bra i PP. Tror Andersson eller Ytterel kan göra det lika bra från den positionen.
henka83 skrev: ↑2024-02-16 20:20:59
Vi är tyvärr Sthlms 3e lag just nu. Vi har varit det hela den här säsongen spelmässigt men nu även i attraktionskraft. Spelare väljer alltså aik och ssk före oss deadline day. Våran sportchef pissar på oss supportrar som swishat många tusenlappar för att rädda ekonomin och inte något annat. Avgå KG och det redan nu. Det här är bygget är bara ditt fel!!!!!!!
Eeehhh, lägg ner! Vad har du för SC-potential???
Vare sig AIK eller SSK är Stockholm. smutskasta i Stockholm på det viset.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Mattias_87 skrev: ↑2024-02-16 20:22:46
Skulle inte förvåna mig om råttorna går upp faktiskt. Målskyttar och bra målvakter kan definitivt slå ut Brynäs.
Absolut..... tror att sannolikheten är stor..
Fan har 2 NHL målvakter. Samt Gynge, som levererar efter förväntningar och lön!
Minns när en center var så JÄVLA viktig att få in för att Linus Eriksson inte skulle behöva dra ett så stort lass.
Vips, en skada på Krüger sen är vi tillbaka på ruta ett. Tur att vi värvade en center.
Wishes skrev: ↑2024-02-16 20:22:13
Som jag sa förra matchen. LISS! BRODIN! J-vla sopor!
Liss är jag själv skeptisk för, visst jävla duktig målskytt men saknar en aning i allt annat. Brodin däremot är den tillsammans med Krüger som jag helst hade önskat ha med mig i ett slutspel
Kan man inte vakna till och prestera mot gnihet så vill jag inte ha med den spelaren i ett slutspel heller.
En vass målgörare, speciellt i pp, ungefär det vi har saknat. Vi blir säkert mycket bättre av att skicka han...
Värt att lägga dom slantarna på en spelare som endast är bra i PP. Tror Andersson eller Ytterel kan göra det lika bra från den positionen.
Bengan i pittsburgh var ju så jävla dålig... tänk att ta in en brunkare att stå framför kasse och göra något mål... facit 2 Stanley cup ringar... undrar hur många du har?
Varför offrar man inte bara någon på att plocka av Gynge? Det är ju vad det kolsäckarna ägnar sig åt varje derby, förmodligen på instruktion av deras rövhål till tränare.