Rudi skrev: ↑2024-02-16 20:19:51
Grabbarna inser ju att det är bättre att komma trea än att komma två nu när Kalmar är på väg att jaga ned Löven.
Inte så det funkar.
Inför kvartsfinalen väljer lag 1 (serieettan) motståndare bland de fyra lägst rankade lagen (lag 5 och lag 6, samt vinnarna i åttondelsfinalen). Därefter väljer lag 2 (serietvåan) enligt samma princip, och så vidare.
Andspe skrev: ↑2024-02-16 20:14:23
Andersson ska inte spela pp. Han kan inte passa
Inte Liss heller. Maken till sämre spelare får man leta efter. Visst att han kan göra någon poäng ibland, men det kan ju Kevin också!
Håller med om Liss. Tycker han inte tillför ngt.
Men det finns dom som motiverar i "hockey termer" att det snart lossnar för honom.
Så vi får väll ha tålamod antar jag!?
Som jag sa förra matchen. LISS! BRODIN! J-vla sopor!
Liss är jag själv skeptisk för, visst jävla duktig målskytt men saknar en aning i allt annat. Brodin däremot är den tillsammans med Krüger som jag helst hade önskat ha med mig i ett slutspel
henka83 skrev: ↑2024-02-16 20:20:59
Vi är tyvärr Sthlms 3e lag just nu. Vi har varit det hela den här säsongen spelmässigt men nu även i attraktionskraft. Spelare väljer alltså aik och ssk före oss deadline day. Våran sportchef pissar på oss supportrar som swishat många tusenlappar för att rädda ekonomin och inte något annat. Avgå KG och det redan nu. Det här är bygget är bara ditt fel!!!!!!!
Andspe skrev: ↑2024-02-16 20:14:23
Andersson ska inte spela pp. Han kan inte passa
Inte Liss heller. Maken till sämre spelare får man leta efter. Visst att han kan göra någon poäng ibland, men det kan ju Kevin också!
Håller med om Liss. Tycker han inte tillför ngt.
Men det finns dom som motiverar i "hockey termer" att det snart lossnar för honom.
Så vi får väll ha tålamod antar jag!?
Som jag sa förra matchen. LISS! BRODIN! J-vla sopor!
Liss är jag själv skeptisk för, visst jävla duktig målskytt men saknar en aning i allt annat. Brodin däremot är den tillsammans med Krüger som jag helst hade önskat ha med mig i ett slutspel
Kan man inte vakna till och prestera mot gnihet så vill jag inte ha med den spelaren i ett slutspel heller.