Jim Morrison skrev: ↑2024-02-15 18:40:04
Så otroligt fint att Krüger stannar. Överlägset bästa tvåvägsspelare i serien och värd varenda krona. Någon beskrev det som Kenny Jönsson när det begav sig och jag håller med.
Jag kollar med dig då. Och hoppas att inte bli hånad.
Ärligt nu. Vi kan försöka hålla nivå på en diskussion.
Hur mycket tror du att Krüger, Rensfeldt och Brodin äter av våran budget och hur tror du att den påverkar våran satsning?
Klart att det är en del och klart man hade hoppats på att dom två sistnämnda hade hållit en högre nivå. Av dom tre är ju dock Krüger den enda som levt upp till förväntan och dom bör ju således inte slumpas ihop. Nu har vi satt oss i den här sitsen och det hade ju varit ännu värre om Krüger dragit.
Jag har fortfarande en (galen?) förhoppning om att Brodin ska kunna växla upp i rätt omgivning med rätt coach. Rensfeldt däremot känns rätt slut.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2024-02-15 18:48:42, redigerad totalt 3 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-15 18:30:04
Med vilka pengar?
Rensfeldt, Brodin och Krüger ensamma tar nog 7-8 mille i spelarbudget.
Ja du har sagt det några gånger nu.
Yes precis. Och ingen av er har ett vettigt svar.
Kanske för ingen bryr sig.
Ingen bryr sig om vad?
Jag frågar med vilka pengar vi ska ha en slagkraftig trupp när tre spelare äter halva spelarbudgeten.
Det är en rimlig fråga oavsett hur mycket man gillar spelaren i fråga.
Klasen är nog med där uppe.
Vi försöker vara positiva nu!
- Hoppas på finnen exploderar.
- Kruger är så mycket "mer" än, bara en spelare!
- Hoppas KG jobbar in en spelare till!
- Förhoppningsvis kliver vi upp i SHL.
Denna tråd är nog stängd imorgon?!
Så vi får starta en ny tråd, om vi blir kvar i HA!
Ingen bryr sig om vad?
Jag frågar med vilka pengar vi ska ha en slagkraftig trupp när tre spelare äter halva spelarbudgeten.
Ingen bryr sig om dig som skribent. Du är borderline troll, oseriös och avsiktligt neggo som skjutit din egen trovärdighet i botten. Därför bryr sig ingen.
Ingen moderator som vill plocka sånt här?
Inte lika kul när det kastas skit på användare.
Helt ärligt det här är så jävla onödigt och inte svinkul. Ständig mobbning från dig. Helt sjukt.
Sånt här tar.. det ska ni veta. Ni som fortsätter hålla på såhär.
Oavsett forum.
#10 skrev: ↑2024-02-15 17:46:45
Hoppas finnjäveln levererar så innihelvete, så forumet blir tyst
Verkar ju snudd på efterblivna individer här inne, först gapa om att i princip vem som helst får värvas bara det värvas, sen värvas det, en spelare INGEN här inne har vidare koll på eller spelat några matcher för oss ännu. Då ska man redan bete sig som rövhål och håna och såga. Jävla 5 åringar. Jag har iallafall vett och hålla käft tills killen visat upp sig.
Hoppas Loponen kommer in och gör det bra och tystar varenda mupp här inne.
Vänta nu, du är väl den sista att prata om att inte bete sig som rövhål och håna och såga spelare? För någon vecka sedan skrev du såhär om Daniel Brodin exempelvis;
vet ni, jag har beslutat att halvera min lön resterande tid av kontraktet om ni ens vill ha mig kvar, för jag inser att jag har gått och blivit en menlös, ofysisk sopa.
Och det är bara ett av många citat man läst från dig genom åren. Du är precis lika god kålsupare som resten av oss så lek ingenting annat.
Det är många här som tycker det är okej att klaga så länge de är dem men när andra gör det är det värsta man kan göra.
Har man inte gjort en match än så bör man ju inte sågas, Brodin varit kass och överbetald i snart 2 säsonger, en jävla skillnad
Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-15 18:38:06
Yes precis. Och ingen av er har ett vettigt svar.
Kanske för ingen bryr sig.
Ingen bryr sig om vad?
Ingen bryr sig om dig som skribent. Du är borderline troll, oseriös och avsiktligt neggo som skjutit din egen trovärdighet i botten. Därför bryr sig ingen.
Ingen moderator som vill plocka sånt här?
Inte lika kul när det kastas skit på användare.
Helt ärligt det här är så jävla onödigt och inte svinkul. Ständig mobbning från dig. Helt sjukt.
Sånt här tar.. det ska ni veta. Ni som fortsätter hålla på såhär.
Oavsett forum.
Ställ inte frågor du inte vill ha svar på. Sorry dude men du har liksom skitit i egen stövel lite för länge. Hade varit en intressant fråga att diskutera om du varit mer balanserad historiskt, tyvärr. Var mer positiv i vissa inlägg så vänder det kanske. Man kan liksom räkna ut med rövhålet att du ska negga, och när en tvåfaldig Stanley Cup -mästare med ovärderliga ledaregenskaper stannar kvar i helvetet som är HA och du ifrågasätter det, då gör du liksom parodi på dig själv. Jag försöker allvarligt hjälpa dig förstå detta
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2024-02-15 18:59:40, redigerad totalt 2 gång.
Så det finns folk som tycker att vi inte ska signa Marcus Krüger till en marknadsmässig lön som han lever upp till för att vi har Rensfeldt och Brodin som inte lever upp till sin lön?
Jim Morrison skrev: ↑2024-02-15 18:40:04
Så otroligt fint att Krüger stannar. Överlägset bästa tvåvägsspelare i serien och värd varenda krona. Någon beskrev det som Kenny Jönsson när det begav sig och jag håller med.
Jag kollar med dig då. Och hoppas att inte bli hånad.
Ärligt nu. Vi kan försöka hålla nivå på en diskussion.
Hur mycket tror du att Krüger, Rensfeldt och Brodin äter av våran budget och hur tror du att den påverkar våran satsning?
Klart att det är en del och klart man hade hoppats på att dom två sistnämnda hade hållit en högre nivå. Av dom tre är ju dock Krüger den enda som levt upp till förväntan och dom bör ju således inte slumpas ihop. Nu har vi satt oss i den här sitsen och det hade ju varit ännu värre om Krüger dragit.
Jag har fortfarande en (galen?) förhoppning om att Brodin ska kunna växla upp i rätt omgivning med rätt coach. Rensfeldt däremot känns rätt slut.
SirDIFalot skrev: ↑2024-02-15 18:54:34
Så det finns folk som tycker att vi inte ska signa Marcus Krüger till en marknadsmässig lön som han lever upp till för att vi har Rensfeldt och Brodin som inte lever upp till sin lön?
Vad är en marknadsmässig lön? Kan jag få en siffra tack?
Och vad kräver du själv av en spelare med den lönen?
Marknadsmässig för Krüger är ju bäst betald i ligan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Pratar vi 350k+ i månaden?
Vad har du för krav på en spelare med den lönen?
Men vad vill du ha sagt egentligen?
Att vi inte skulle signat Kruger för han var för dyr? Ta in billigare spelare?
Vad är det med Kruger och nysigningen du är missnöjd med?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Men vad vill du ha sagt egentligen?
Att vi inte skulle signat Kruger för han var för dyr? Ta in billigare spelare?
Vad är det med Kruger och nysigningen du är missnöjd med?
Jag ställer seriösa frågor. Jag tycker kravbild är viktigt i prestationsyrken.
Jag är inte missnöjd med signingen av Krüger, absolut inte. Men när vi blickar framåt så tycker jag att det är viktigt vi fördelar rollerna i laget rätt eftersom jag tror att det är precis det som fattas just nu.
Senast redigerad av Knickedick den 2024-02-15 19:16:10, redigerad totalt 1 gånger.