Singing Cowboy skrev: ↑2024-02-09 20:49:15
Lätt att tappa fokus en sån här match och glida iväg i tanken... Vad är det långsammaste Hammarlund har åkt?
Whats eating Daniel Brodin..och kommer nåt överhuvud taget att finnas kvar säsongen 25/26? Vad fnissar snubben i sekretariatet åt varje gång det blir videogranskning?
Haha.
Jag minns när Guldbron skulle på plats. Den var ganska snabb i jämförelse.
Jag kan röra en handen upp och ner och andra handen höger vänster samtidigt … en skill jag har. Men skiter mer eller mindre om dom andra lagen under match.
Röra ena handen upp och ner kan vi nog alla här!
OCH ANDRA HÖGER VÄNSTER SAMTIDIGT
Äh…
Mannen som inte har simultanförmåga. Svårt att blinka vänster och svänga vänster samtidigt. SVETTIGT!
Känns som man hamnat i trafikskolans forum där man refererar en trafikpolis som hamnat snett. Same shit kanske…
Lätt att tappa fokus en sån här match och glida iväg i tanken... Vad är det långsammaste Hammarlund har åkt?
Whats eating Daniel Brodin..och kommer nåt överhuvud taget att finnas kvar säsongen 25/26? Vad fnissar snubben i sekretariatet åt varje gång det blir videogranskning?
Haha.
Haha.
Varje gång? Har också tänkt på det. Varför?
Älskar slow-tv. Guldbron. Stora älgvandringen. PP. Tipptopp!