Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.Vikas skrev: ↑2024-02-06 17:07:37Väntat.daaviid skrev: ↑2024-02-06 16:51:43 Överklagan mot Grewes avstängning har avslagits.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... ing-avslas
https://www.difhockey.se/article/ynjas8f-1lead/view
Det enda som svensk domarkår/disciplinnämnd är konsekventa med är att de aldrig någonsin erkänner att de gjort fel.
"Avstängningen för Timrås Albin Lundin efter kollisionen med domaren väckte kraftiga reaktioner.
Klubben överklagade beslutet till Riksidrottsnämnden, som väljer att fria Lundin."
Jag tycker också att avstängningen är för lång, men tydligen handlar det om att han stängts av så många gånger tidigare. Inte att tacklingen i sig var nära fem matcher.
Släpp det där nu. Han får enkelt se till att inte träffa huvudet så är det inte ett problem.
Säsongen 23/24
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 23/24
Säsongen 23/24
Det handlar nog mer om att man ska ha kunnigt folk på rätt ställen. När inte ens experterna tycker att det är en regelvidrig tackling så är det något som är fel i systemet. Den andra spelaren får skylla sig själv i den situationen han sätter sig i. Lär han sig att spela på rätt sätt så snuddar det aldrig huvudet. Och skörare spelare har jag aldrig sett. Men de är väl veka i Västerås. Det är ett under att Nilsson reser sig direkt och spelar vidare medans Västerås spelaren behöver nästan bår av en liten snudd. Inget i denna tackling är Grewes fel. Man kan ju inte rå för att man möter veka spelare.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.Vikas skrev: ↑2024-02-06 17:07:37Väntat.daaviid skrev: ↑2024-02-06 16:51:43 Överklagan mot Grewes avstängning har avslagits.
Det enda som svensk domarkår/disciplinnämnd är konsekventa med är att de aldrig någonsin erkänner att de gjort fel.
"Avstängningen för Timrås Albin Lundin efter kollisionen med domaren väckte kraftiga reaktioner.
Klubben överklagade beslutet till Riksidrottsnämnden, som väljer att fria Lundin."
Jag tycker också att avstängningen är för lång, men tydligen handlar det om att han stängts av så många gånger tidigare. Inte att tacklingen i sig var nära fem matcher.
Släpp det där nu. Han får enkelt se till att inte träffa huvudet så är det inte ett problem.![]()
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 23/24
Jag har inte hört någon expert uttala sig om att tacklingen inte är regelvidrig. Sanny som mestadels försvarar Grewe tycker ju att den är regelvidrig. Fredrik på TV4 tycker det osv.klintan85 skrev: ↑2024-02-07 03:46:31Det handlar nog mer om att man ska ha kunnigt folk på rätt ställen. När inte ens experterna tycker att det är en regelvidrig tackling så är det något som är fel i systemet. Den andra spelaren får skylla sig själv i den situationen han sätter sig i. Lär han sig att spela på rätt sätt så snuddar det aldrig huvudet. Och skörare spelare har jag aldrig sett. Men de är väl veka i Västerås. Det är ett under att Nilsson reser sig direkt och spelar vidare medans Västerås spelaren behöver nästan bår av en liten snudd. Inget i denna tackling är Grewes fel. Man kan ju inte rå för att man möter veka spelare.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.
Släpp det där nu. Han får enkelt se till att inte träffa huvudet så är det inte ett problem.![]()
Frågan är om den är tillräckligt regelvidrig och om det funnits andra liknande som klarat sig undan avstängning. Det finns det absokut.
Men, den är regelvidrig. Mottagare för väl en hjärnskakning, så det är ingen tvekan om att den tar i huvudet.
Jag tycker att det är anmärkningsvärt att Grewe inte lär sig någon gång. Han har bara sig själv att skylla.
Säsongen 23/24
Kontext är sjukt viktigt. Blomman och WN hade innan i samma match blivit boardade i liknande situationer. Grewe gör HELT rätt i min bok som tar en proaktiv tackling för att skydda sig och vinna puck. Sen är det olyckligt att den tar som den tar men just som situationen såg ut lägger jag rätt stort ansvar på Skedung också.Cyber skrev: ↑2024-02-07 08:08:08Jag har inte hört någon expert uttala sig om att tacklingen inte är regelvidrig. Sanny som mestadels försvarar Grewe tycker ju att den är regelvidrig. Fredrik på TV4 tycker det osv.klintan85 skrev: ↑2024-02-07 03:46:31Det handlar nog mer om att man ska ha kunnigt folk på rätt ställen. När inte ens experterna tycker att det är en regelvidrig tackling så är det något som är fel i systemet. Den andra spelaren får skylla sig själv i den situationen han sätter sig i. Lär han sig att spela på rätt sätt så snuddar det aldrig huvudet. Och skörare spelare har jag aldrig sett. Men de är väl veka i Västerås. Det är ett under att Nilsson reser sig direkt och spelar vidare medans Västerås spelaren behöver nästan bår av en liten snudd. Inget i denna tackling är Grewes fel. Man kan ju inte rå för att man möter veka spelare.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44
Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.
Frågan är om den är tillräckligt regelvidrig och om det funnits andra liknande som klarat sig undan avstängning. Det finns det absokut.
Men, den är regelvidrig. Mottagare för väl en hjärnskakning, så det är ingen tvekan om att den tar i huvudet.
Jag tycker att det är anmärkningsvärt att Grewe inte lär sig någon gång. Han har bara sig själv att skylla.
Att det blir 5 matcher är ju för att Grewe är en återfallsförbrytare och reglerna är skrivna så.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 23/24
https://hockeysverige.se/2024/02/07/isa ... unnat-gora
Tja, t ex vara beredd på en offensiv tackling hade kanske varit en idé, eller lära sig att tackla över huvud taget...
Detta börjar mer och mer visa sig vara en utbildningsfråga.
Tja, t ex vara beredd på en offensiv tackling hade kanske varit en idé, eller lära sig att tackla över huvud taget...
Detta börjar mer och mer visa sig vara en utbildningsfråga.
It's the hope that kills you.
Säsongen 23/24
Personligen så anser jag att de 2 senaste avstängningarna på Grewe har varit fan så billiga, Skedung dyker in i situationen med huvudet före, och för det så blir Grewe avstängd?! Tacklingen som Grewe gjorde var snudd på exakt samma som den på utbildningsvideon som någon länkade till, grejen på Åsell var ju ännu löjligare…
Säsongen 23/24
Varför granskas då inte andra spelare som gör liknande eller värre huvudtacklingar? Något vi sett flera exempel på under året, både i HA och SHL. Kan det möjligtvis vara så att situationsrummet är extra nitiska när de granskar Grewe, på grund av hans historik? Man ska vara duktigt naiv om man på riktigt tror att alla bedöms likadant.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.Vikas skrev: ↑2024-02-06 17:07:37Väntat.daaviid skrev: ↑2024-02-06 16:51:43 Överklagan mot Grewes avstängning har avslagits.
-
Säsongen 23/24
Tacklingen är ju regelvidrig?klintan85 skrev: ↑2024-02-07 03:46:31Det handlar nog mer om att man ska ha kunnigt folk på rätt ställen. När inte ens experterna tycker att det är en regelvidrig tackling så är det något som är fel i systemet. Den andra spelaren får skylla sig själv i den situationen han sätter sig i. Lär han sig att spela på rätt sätt så snuddar det aldrig huvudet. Och skörare spelare har jag aldrig sett. Men de är väl veka i Västerås. Det är ett under att Nilsson reser sig direkt och spelar vidare medans Västerås spelaren behöver nästan bår av en liten snudd. Inget i denna tackling är Grewes fel. Man kan ju inte rå för att man möter veka spelare.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.
-
Säsongen 23/24
Tydligen har SHL och Hockeyallsvenskan olika referensgrupper, så man kan ju skylla på det i vissa fall.Olon skrev: ↑2024-02-07 13:54:32Varför granskas då inte andra spelare som gör liknande eller värre huvudtacklingar? Något vi sett flera exempel på under året, både i HA och SHL. Kan det möjligtvis vara så att situationsrummet är extra nitiska när de granskar Grewe, på grund av hans historik? Man ska vara duktigt naiv om man på riktigt tror att alla bedöms likadant.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.
Men vi såg ju samma typ av smäll då SSK mötte Västerås. Då var till och med de flesta VIK-supportrarna ute och sa att det var en olycklig smäll.
Så sa man ju absolut inte om det som skedde med Skedung.
Här har det ju brustit hos den referensgrupp eller vad man kallar det, som skickar den vidare för granskning hos DN.
Jag tror den skickas vidare enbart för att han heter Grewe, och det är fel, då "återfallsbedömningen" ska ske när den hamnar hos DN, inte innan.*
Här måste vi ju ha en grupp människor som kan lägga hela Albins tidigare historik åt sidan, och bara bedöma just den tacklingen.
Sen när den väl hamnar hos DN och det ger 5 matcher, ja det var inte förvånande. Jag trodde snarare 7.
*Så har jag fått till mig iallafall. Om någon hört något annat så får ni gärna rätta mig.
Senast redigerad av Nattuggla_ den 2024-02-07 14:26:58, redigerad totalt 2 gång.
-
Säsongen 23/24
Möjligt. Men om disciplinnämnden kommer fram till att det ska vara avstängning så hade ju referensgruppen inte fel inatt skicka den vidare? Eller….?Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-07 14:10:41Tydligen har SHL och Hockeyallsvenskan olika referensgrupper, så man kan ju skylla på det i vissa fall.Olon skrev: ↑2024-02-07 13:54:32Varför granskas då inte andra spelare som gör liknande eller värre huvudtacklingar? Något vi sett flera exempel på under året, både i HA och SHL. Kan det möjligtvis vara så att situationsrummet är extra nitiska när de granskar Grewe, på grund av hans historik? Man ska vara duktigt naiv om man på riktigt tror att alla bedöms likadant.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44
Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.
Men vi såg ju samma typ av smäll då SSK mötte Västerås. Då var till och med de flesta VIK-supportrarna ute och sa att det var en olycklig smäll.
Så det är ganska tydligt varför Grewes vevades i media, varför supportrar till 27 övriga lag matar på med hat, det är för att det är Grewe.
Här har det ju brustit hos den referensgrupp eller vad man kallar det, som skickar den vidare för granskning hos DN.
Jag tror den skickas enbart för att han heter Grewe, och det är fel, då "återfallsbedömningen" ska ske när den hamnar hos DN, inte innan.
-
Säsongen 23/24
Kanske, men det handlar ju om att sätta en standard.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 14:13:27Möjligt. Men om disciplinnämnden kommer fram till att det ska vara avstängning så hade ju referensgruppen inte fel inatt skicka den vidare? Eller….?Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-07 14:10:41Tydligen har SHL och Hockeyallsvenskan olika referensgrupper, så man kan ju skylla på det i vissa fall.Olon skrev: ↑2024-02-07 13:54:32Varför granskas då inte andra spelare som gör liknande eller värre huvudtacklingar? Något vi sett flera exempel på under året, både i HA och SHL. Kan det möjligtvis vara så att situationsrummet är extra nitiska när de granskar Grewe, på grund av hans historik? Man ska vara duktigt naiv om man på riktigt tror att alla bedöms likadant.Stenkollsåklart skrev: ↑2024-02-07 00:52:01Nej, Albin Grewe blir inte avstängd för att han heter Albin Grewe, utan för att Albin Grewe tacklar motståndaren i huvudet! Herregud! Jag tycker inte heller det borde vara en avstängning, men så länge regelboken ser ut som den gör så får man helt enkelt låta bli att tackla folk i huvudet! Vissa spelare klarar av att låta bli i 10 säsonger på raken, så det går ju onekligen? Sjukt att de finns de som på allvar tror att de godtyckligt sitter och stänger av folk på grund av vilket namn de har eller vilket lag de spelare för? Gå och köp en foliehatt vetjaOlon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25
Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.![]()
Så det är ganska tydligt varför Grewes vevades i media, varför supportrar till 27 övriga lag matar på med hat, det är för att det är Grewe.
Jag tror den skickas enbart för att han heter Grewe, och det är fel, då "återfallsbedömningen" ska ske när den hamnar hos DN, inte innan.Då gjorde de eventuellt fel i de övriga situationerna du nämner, vilka jag inte sett, så kan inte uttala mig
![]()
Antigen skulle alla skickas vidare eller så skulle ingen. Men jag tror snarare att man sket i vilket i detta fall, för att det stod Grewe på ryggen.
Säsongen 23/24
Fast en del har skickats vidare, men jag håller med om att det är lite slumpvis. Det spelade säkert roll att Skedung fick en hjärnskakning även om det enligt bedömningarna inte ska göra det. Det är uppsåt, inte effekt som ska bedömas.Olon skrev: ↑2024-02-06 23:26:25Alla var väl införstådda med att han fick flera matcher extra pga historik. Det är inte det det handlar om, och inte det som överklagan rör. Han borde inte ha blivit avstängd över huvud taget, utan blir det för att han heter Albin Grewe. Liknande och värre saker under denna säsong har inte ens skickats vidare från situationsrummet.Cyber skrev: ↑2024-02-06 18:39:44Fast det stämmer ju inte. Förra gången det överklagades gick den igenom.Vikas skrev: ↑2024-02-06 17:07:37Väntat.daaviid skrev: ↑2024-02-06 16:51:43 Överklagan mot Grewes avstängning har avslagits.
Släpp det där nu. Han får enkelt se till att inte träffa huvudet så är det inte ett problem.
Jag tycker snacket om att det handlar om att det är Grewe är direkt pinsamt. Det är som när landsortsklubbarna alltid påpekar att DIF får fördelar av olika orsaker. Senast fick jag höra att DIF har hemmaplansfördelar från domarna.
Lika löjligt det.
- DIF_Soldier
Säsongen 23/24
Vad är oddsen att Albin Grewe drar på sig ett ödesdigert matchstraff i en avgörande slutspelsmatch? Det behöver inte ens vara utvisning, ger mig fan på att det sker ändå
Säg den glädje som varar
Säsongen 23/24
Skulle inte bli förvånad… Grewe blir avstängd 5 matcher för "checking to the head", fuleås shinininininmmm eller vad han heter får TVÅ matcher för den här...:https://www.shl.se/article/zu9as6h-403d ... AVRLtEU2aA vet inte om jag tycker att det är helt rimligt, eller rättare sagt, hur dömer dom? Observera att det är spelare nummer 24 vi pratar om…DIF_Soldier skrev: ↑2024-02-07 16:23:27 Vad är oddsen att Albin Grewe drar på sig ett ödesdigert matchstraff i en avgörande slutspelsmatch? Det behöver inte ens vara utvisning, ger mig fan på att det sker ändå
Säsongen 23/24
Fast Grewe hade förmodligen fått två max om han inte varit återfallsförbrytare Femte anmälningen på en säsongHCCL skrev: ↑2024-02-07 17:49:37Skulle inte bli förvånad… Grewe blir avstängd 5 matcher för "checking to the head", fuleås shinininininmmm eller vad han heter får TVÅ matcher för den här...:https://www.shl.se/article/zu9as6h-403d ... AVRLtEU2aA vet inte om jag tycker att det är helt rimligt, eller rättare sagt, hur dömer dom? Observera att det är spelare nummer 24 vi pratar om…DIF_Soldier skrev: ↑2024-02-07 16:23:27 Vad är oddsen att Albin Grewe drar på sig ett ödesdigert matchstraff i en avgörande slutspelsmatch? Det behöver inte ens vara utvisning, ger mig fan på att det sker ändå