Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-04 15:36:43
Lite OT nu men om man tycker Ytterell är dålig i defensiv zon så vill ni inte se Theocharidis här.
Jag tycker dock det vore intressant om man kunde para ihop honom med någon som kan kompensera det.
Så sylvass som han är framåt så kan det vara en tillgång i slutspelet.
Man tänker ju att i pp kan han ju vara vass. Samtidigt.. då kan man lika gärna sätta in en forward till.
Grejen är ju att han är vassare än de flesta forwards vi har. Det är nästan som att du hade kunnat lira honom med Klasen-Krüger.
Liss vill ju till skåne. Kanske ett byte?
Vart har du fått det ifrån?
Han sa det in ngn intervju för ett bra tag sen. Att efter DIF så vill han närmare familjen i skåne, spela i Kristianstad. Var innan dom åkte ur HA.
Skulle gissa på att han spelar i Kalmar/ Nybro nästa säsong!?
sauron skrev: ↑2024-02-04 15:59:17
För i helvete... Vi slarvar för mycket i egen zon.
Ja och jag tyckte dessutom den gick på Glad och in. Varför gör vi aldrig såna mål?
Den går på Hävelids egna axel.
Så försök inte få detta till en styrning innan.
Nej den går via höften på Glad finns ingenting Hävelid kunde göra på just detta mål
Nej det gör den inte. Han märker av pucken först när den tar på hans egna axel.
Sluta försvara målvakterna till varje pris, ska vi hitta på puckvägar nu?
sauron skrev: ↑2024-02-04 15:59:17
För i helvete... Vi slarvar för mycket i egen zon.
Ja och jag tyckte dessutom den gick på Glad och in. Varför gör vi aldrig såna mål?
Nej den går via höften på Glad finns ingenting Hävelid kunde göra på just detta mål
Kolla bara Viktor Nilsson nyss, driver runt backen men tar sitt patenterade ärevarv i off zon i stället för att driva in på kassen, det är sååå dåligt,
Tycker också den tar på glad
Ja! Jag pudlar på denna.
Kollade repris om och om igen.