Såg Wikegård och Kessel på ett fik med något papper. Oklart vad de stog på pappret.
Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
Nästan så man blev besviken när det till slut stämde..
Det var Fimpen och Utta du såg…
Fortsätt till specsavers.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
https://www.aftonbladet.se/a/APeE3x
Stökigt i Örebro. Öppnar upp sig för Silly?
Philip Holm vore något
Philip Holm vore något
Sväva i det blå
Ja exakt vad jag tänkte när jag läste. Det hade varit en dröm att få in honom till slutspelet. William Wikman, Christopher Mastomäki och Mathias Bromé är ju också från Stockholm. Men jag vet inte om dessa saker kan leda till brutet kontrakt.thelinho skrev: ↑2024-02-02 22:34:02 https://www.aftonbladet.se/a/APeE3x
Philip Holm vore något
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Jim Morrison
Av de drygt 1,6 miljoner kronorna som har samlats in de senaste veckorna har Stoppel spenderat en del.
– Ja, det har vi gjort till viss del i form av (John) Dahlström och (Jakob) Ragnarsson.
https://hockeynews.se/articles/32906/
– Ja, det har vi gjort till viss del i form av (John) Dahlström och (Jakob) Ragnarsson.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Då till nästa fråga när dom släppte magwood och sa att de frigjorde utrymme samt difhjärtat?. Ne det är väldigt otydligt.Jim Morrison skrev: ↑2024-02-03 08:35:53 Av de drygt 1,6 miljoner kronorna som har samlats in de senaste veckorna har Stoppel spenderat en del.
Med otydligt menar jag kan man inte använda pengarna till Difhjärtat ? Det pratas bara om vår insamling.
- Jim Morrison
Jag tror att dom pengarna har gått till löner/tidigare lån för att kunna betala saker som vi haft kvar från förra säsongens budget.benganfs skrev: ↑2024-02-03 09:00:59Då till nästa fråga när dom släppte magwood och sa att de frigjorde utrymme samt difhjärtat?. Ne det är väldigt otydligt.Jim Morrison skrev: ↑2024-02-03 08:35:53 Av de drygt 1,6 miljoner kronorna som har samlats in de senaste veckorna har Stoppel spenderat en del.
Med otydligt menar jag kan man inte använda pengarna till Difhjärtat ? Det pratas bara om vår insamling.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säkert är det så. KG har gjort bra värvningar nu i slutet ( Säkert Wikegård med flera) Men med tanke va man har hört att KG har svårt att hålla i pengar så blir man ju lite nojig. Man har ju ändå skänkt en röding då vill man ha lite kött på benen.Jim Morrison skrev: ↑2024-02-03 09:07:34Jag tror att dom pengarna har gått till löner/tidigare lån för att kunna betala saker som vi haft kvar från förra säsongens budget.benganfs skrev: ↑2024-02-03 09:00:59Då till nästa fråga när dom släppte magwood och sa att de frigjorde utrymme samt difhjärtat?. Ne det är väldigt otydligt.Jim Morrison skrev: ↑2024-02-03 08:35:53 Av de drygt 1,6 miljoner kronorna som har samlats in de senaste veckorna har Stoppel spenderat en del.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Förra gången när vi gick upp så träffade ju Challe ordentligt rätt när vi lyckades få Jens Jakobs och Marcus Högström. De var ju två toppspelare när vi gick upp.
Den kalibern har vi inte på det vi har tagit in. Inte ens nära. Även om jag tror att Ragnarsson kommer bli nyttig för oss.
Dahlström däremot... nog för att han inte har spelat så mycket i år, men han har ju varit totalt osynlig hittills. Man hade åtminstone velat se lite mer inställning. Kanske är fysiken inte på topp? Vi får väl ge honom tid, antar jag...
Den kalibern har vi inte på det vi har tagit in. Inte ens nära. Även om jag tror att Ragnarsson kommer bli nyttig för oss.
Dahlström däremot... nog för att han inte har spelat så mycket i år, men han har ju varit totalt osynlig hittills. Man hade åtminstone velat se lite mer inställning. Kanske är fysiken inte på topp? Vi får väl ge honom tid, antar jag...
-
Man orkar ju inte varken med ursäkter eller torskar mot bottenlagen.
Men hur många lag hade kunnat spela utan 4 ordinarie/ tilltänkta centrar. Är ju motorn i formationen.
- Kruger
- Berglund
- Norman
- Magwood, värvades som Noahs ersättare. 2:e center. Ej ersatt, samt misslyckat nyförvärv.
Nilsson och Blomgren är ej centrar. Eriksson har vart bra, men är 17 år, kan ej ha ngr krav på honom.
Men hur många lag hade kunnat spela utan 4 ordinarie/ tilltänkta centrar. Är ju motorn i formationen.
- Kruger
- Berglund
- Norman
- Magwood, värvades som Noahs ersättare. 2:e center. Ej ersatt, samt misslyckat nyförvärv.
Nilsson och Blomgren är ej centrar. Eriksson har vart bra, men är 17 år, kan ej ha ngr krav på honom.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dahlström måste spela med bra spelare för att producera. Det han har levt på mycket genom åren är att han är en bra avslutare på nära hål i övrigt har han aldrig bidragit med så mycket annat. Typ-exemplet på en kille som gjorde mycket mål och var ganska hypead som junior men som när han hamnat längre ned i hierarkin inte klarat av att bidra eller leverera.Tellqvist32 skrev: ↑2024-02-03 11:02:28 Förra gången när vi gick upp så träffade ju Challe ordentligt rätt när vi lyckades få Jens Jakobs och Marcus Högström. De var ju två toppspelare när vi gick upp.
Här är återigen ett frågetecken för vår scouting.
Med det sagt så tror jag att med en spelskicklig center eller en passningsläggare a'la Klasen så kan John vara en kille som petar dit en del puckar.
Linus stannar hemma från junisturneringen nu i februari. Är väl en indikation på att Eriksson är ordinarie center nu.
- Jim Morrison
Om det är någon jag skulle kunna lägga massa pengar på så är det nog Maxim Golod. Tror han skulle kunna bli riktigt grym i ett topplag. Sedan tror jag tyvärr inte att Nybro är ett säljande lag och vi behöver väl inte mer forwards. Men ändå.
Jag gillar också Kyle Topping i Västerås men dom skulle väl aldrig släppa honom och speciellt inte till oss. Trots att dom ligger rätt långt ned och verkar inte ha möjligheten till avancemang även i år.
Jag gillar också Kyle Topping i Västerås men dom skulle väl aldrig släppa honom och speciellt inte till oss. Trots att dom ligger rätt långt ned och verkar inte ha möjligheten till avancemang även i år.