Jag kräver en bättre inställning i nästa match, och det tycker jag helt klart Säcken skall kunna få fram av sina grabbar. Vet ju sen tidigare att han kanske inte är den mest pådrivande tränaren, men man MÅSTE FAN FÖRSÖKA FÅ UT ALLT AV SITT LAG. Allt känns så jävla slött, så oengagerat, oinspirerat - ja, uppgivet. Ett lag i spillror.
Enda chansen att vi skall kunna vända det här är om LHC känner sig klara och går in och småfjuttar i nästa match, och mer eller mindre ger den till oss. Då kanske vi kan tända till och växa in i det här slutspelet, men just nu vettefan om vårt spel skulle hålla för kvalspel. Och då menar jag inte kvalserien upp till Elitserien, utan från Div1 till Allsvenskan.
Blytung torsk idag, vi skiter i den nu och tar nya jävla tag till på Lördag! Det är fest på Hovet då. Djurgårdsfamiljen kan få vilket jävla lag som helst att längta hem. Vi i Djurgårdsfamiljen måste ge våra hjältar det stöd det behöver. Spelarna orkar ta det där extra steget om vi stöder dem. Så nu jävlar vänder VI på detta, nu jävlar ska vi mobilisera och skapa det bästa jävla tryck som någonsin varit på Hovet! Det ska fan inte vara tyst en enda sekund på Lördag, även om vi släpper in mål så ska det sjungas och sjungas och sjungas.............. blir det tyst så kommer jag(en 14 åring) ta tag i det och starta ramsor. Jag vill fan att vi ska fixa detta. Vi är Djurgårdsfamiljen och vi kan tillsammans göra detta till ett slutspel vi aldrig glömmer. Vi kan vända det här, vi kan det och jag vet det. Alla i Djurgårdsfamiljen: På Lördag är det fest på Hovet! Nu jävlar mobiliserar vi och stödjer laget till 110%! Vi är Djurgårdsfamiljen, och vi ger ALDRIG UPP!
jag tänker inte förlora den här kvartsfinalen!! det här är inte alls avgjort, nu sju8nger vi fram vårt lag til len seger på lördag så står det 1-2 i matcher, percis som det kommer stå i resten av kvartsfinalerna.
nu jäävlar ska vi till semi, jag hoppas att alla kommer till hovet på lördag och sjunger fram våra hjältar, både vi på läktaren och dom på isen kommer vara råtaggade på lördag!
Dags för de gamla rävarna med Linkan, Tjommen, Otto, Ronnie m.fl. att kliva fram och visa vägen för resten av laget.
Visst ska vi vara nöjda över att ens att nått slutspelet. Men vi ska väl försöka att göra det bästa utav det när vi väl är där. För bättre kan vi och det ska vi visa på lördag. Och vi på läktaren ska visa att vi står bakom laget om det så står 0-10 på resultattavlan.
Dags att bekänna färg på lördag och stå upp för skölden! Dags att visa att den här 117 åringen inte är för gammal för att dansa med nån uppkomling från Östergötland!
Helt enkelt, dags att visa bönderna vart skåpet ska stå!
Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går SNETT!