Det jag ser påfallande ofta i försvarsspelet nu för tiden som gör mig så irriterad är hur försvaret sträcker uuuuut sina klubbor mot puckföraren så att tamejfan axeln går ur led. ÅK TILL PUCKEN
DIF_Soldier skrev: ↑2024-01-28 15:35:30
Det jag ser påfallande ofta i försvarsspelet nu för tiden som gör mig så irriterad är hur försvaret sträcker uuuuut sina klubbor mot puckföraren så att tamejfan axeln går ur led. ÅK TILL PUCKEN
Varenda JÄVLA gång.
Såg samma sak.
Värt ett rapp i knävecket från egen lagkamrat, så förbannat uselt och en jävla lathet.
Det är väl typ nåt som vi kan spela in som mantra efter varje period. Behöver inte skicka nån kille på intervju efter första. Vi är av hävd inte med när pucken släpps.
DIF_Soldier skrev: ↑2024-01-28 15:35:30
Ja fy fan det är ett återkommande problem och särskilt mot bottenlagen. Man "vet" att man är bättre än motståndaren och sträcker ut klubban istället för att åka skridskor i nån form av magiskt tänkande att pucken skall hamna på bladet fast det saknas en halvmeter. ETT jävla skär till och det skulle se annorlunda ut.
Det är mer än ETT skär kvar i lagets mentala inställning dock.
Senast redigerad av Praetori den 2024-01-28 15:40:54, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Konstigt att inte en back var första värvningen. Man har ju mycket större behov av backar. Såna här prestationer kommer ju inte öka viljan att donera pengar direkt. Eller kanske det blir tvärtom att folk skänker av bara den för att man vill se förändring.
Senast redigerad av klintan85 den 2024-01-28 15:44:26, redigerad totalt 1 gånger.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz