Jimmy Peterson skrev: ↑2024-01-10 21:02:56
Haha herregud. Kollar situationen nu. Glad åker alltså in bakom Morabacken som fortsätter vänder sig om och sträcker ut benet som Glad åker in i.
Ja. jo men det var ju Moras tur för PP. vet du väl. Då spelar det ingen roll. Sveriges mest underhållande liga
man håller ändå fast med Frondell ihop med Wiktor och Gradin här vid ett byta med 4 min kvar och uddamålsledning. En mer konservativ coach hade stuvat om här på slutet. Rullat på tre "seniora" kedjor.
Manijock skrev: ↑2024-01-10 21:02:40
Wiktor Nilsson känns synad. Helt värdelös när Klasen eller Krüger inte står bredvid. Ingen man bygger en kedja kring än åtminstone.
Emil Berglund däremot är en riktig MVP här i tredje. Briljant!
Har tänkt skriva exakt samma, men man vill ju inte klaga nu… Nilsson ska kliva fram en sån här match
SirDIFalot skrev: ↑2024-01-10 21:04:12
man håller ändå fast med Frondell ihop med Wiktor och Gradin här vid ett byta med 4 min kvar och uddamålsledning. En mer konservativ coach hade stuvat om här på slutet. Rullat på tre "seniora" kedjor.
Kanske hade varit bättre….
Var vår mest seniora kedja inne på isen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Går inte att spela på resultatet såhär. Brodin-kedjan ska sitta PUNKT. Vi gör allting rätt fram till dessa spelare kommer in. Rensfeldt är grönt,men Brodin och Wersäll....
Sen är ett mål för skört med Andrén i mål. Där får man ingen hjälp.
Senast redigerad av Manijock den 2024-01-10 21:08:10, redigerad totalt 1 gånger.