Kall-El skrev:Kan vi nå upp i en siffra runt 7500 personer är det bra med tanke på att detta är en första match i en serie som mycket väl kan gå till 7 matcher. Folk har inte tid / pengar att gå på samtliga och då är det rätt naturligt att man hoppas första fighten. Tror för övrigt på fullsatt på lördag då antagligen fler barnfamiljer kommer dyka upp.
Hade matchserien gått i bäst av 5 matcher istället hade denna fight varit slutsåld redan...
Nu börjar det att röra på sig angående biljettförsäljningen. Tycker att en väntan i 3-år borde slå ut dina argument, hoppas att alla förstår HUR viktig denna match är. Att det är bäst av 7 är jag bara positiv till.
Lördag säljer alltid bra, så denna borde bli utsåld ganska snabbt.
Om klacken blir på ca 1000 pers är det den överlägset fetaste hockeyklacken NÅGONSIN i ett slutspel på en match som inte är direkt avgörande.
Normalt brukar vi inte ha klack överhuvudtaget, eller kanske typ 100-200 pers, vid kvart 1, semi 1 och t.o.m final 1, så intresset inför ikväll är enormt jämfört med tidigare slutspel om vi pratar klackbiljetter varje fall...
Du har faktiskt rätt.
Jag har redan börjat vänja mig med en STOR klack.
Detta blir kanonbra!
Fan, lika bra att gå från jobbet snart, får inte ett piss gjort idag.
Man är liksom bara här med kroppen...
hehe.. ja fan - man borde inte ta ut nån lön för dagens insats här på jobbet. kan tyvärr inte närvara på Hovet, så det blir C+
Hoppas på å kunna åka ner på Lördag
Kall-El skrev:Kan vi nå upp i en siffra runt 7500 personer är det bra med tanke på att detta är en första match i en serie som mycket väl kan gå till 7 matcher. Folk har inte tid / pengar att gå på samtliga och då är det rätt naturligt att man hoppas första fighten. Tror för övrigt på fullsatt på lördag då antagligen fler barnfamiljer kommer dyka upp.
Hade matchserien gått i bäst av 5 matcher istället hade denna fight varit slutsåld redan...