Det är väl att förenkla LITE att säga att alla som inte kommer ikväll inte är Djurgårdare. Dock är det, precis som det står i blänkaren på startsidan, oerhört viktigt med en bra start på kvartserien.
Ikväll gäller det verkligen att prioritera, det ska mycket till att inte dyka upp ikväll.
För egen del så kommer jag med ett nyopererat knä till Hovet, hjärnan säger en sak, hjärtat en annan...
Kan inte ta mig 20 mil idag... varken körkort eller friska ungar hemma... och inte har jag 9:an heller... undrar om det är ångervecka hos boxer med....
shma skrev:Kan inte ta mig 20 mil idag... varken körkort eller friska ungar hemma... och inte har jag 9:an heller... undrar om det är ångervecka hos boxer med....
Jag läste någonstans att Kanal 9 sänder matchen på sin egen hemsida också, så du ska nog inte behöva oroa dig.
Bor i Linköping och jobbar till 17:00 och har sen svårt att åka men viljan som kokar inom mig är outhärdlig... blir TV för mig ikväll hos en polare. Hoppas för övrigt att de sista 1600st biljetterna går nu under dagen men tveksamt om alla verkligen går åt.
Till er som ska dit, sjung för fulla muggar åt mig också!
Heh, hade jag bott 10 mil från Stockholm hade jag nog kommit... Har ungefär lika långt till mitt jobb.
Bor 67 mil från Stockholm, men jag kommer på lördag.