Varför i helskotta har du Djurgårdens IF - Bouleförening som avatar?OskarLevinson skrev:Som ngn annan skrev får ju gärna Ölvestad sätta en armbåge i fejan på Vinhadlarn i första bytet imorgon
Slutspelet säsong 07/08 - Vi älskar er ändå!
Vilken pajas. Undrar hur DIF kan vara lägst rankat av alla slutspelslag i dagens Sportbladet? Men vafan, under matcherna är det ändå ingen jävla poängsättning på lagen som räknasDIForever skrev:Han har som vanligt lika bra koll på allt...Tomas Ros skrev:Hemmastöd
Om fotbollsfansen hade kommit varje match hade Djurgården fått fem plus. Men nu blir det troligtvis 6000–7000 på Hovet och ingen riktig stämning. Djurgården behöver bra stöd i morgon.
Snacka om att man är taggad inför imorgon. Jag undrar om jag nånsin varit såhär taggad före första slutspelsmatchen? Jag tror inte det...
Det ska bli så sjukt kul att åka till Hovet imorgon och äntligen få uppleva en slutspelsmatch igen. Det gör det inte mindre kul när det är cluben som står för motståndet.
Vi på läktaren ska bära fram Djurgården till en seger... och Daniel Fernholm ska få höra en sjujävla visselorkan så fort han kommer i närheten av pucken.
Linköping: Vi är här och vi väntar på er. Välkommen till Hovet!
Det ska bli så sjukt kul att åka till Hovet imorgon och äntligen få uppleva en slutspelsmatch igen. Det gör det inte mindre kul när det är cluben som står för motståndet.
Vi på läktaren ska bära fram Djurgården till en seger... och Daniel Fernholm ska få höra en sjujävla visselorkan så fort han kommer i närheten av pucken.
Linköping: Vi är här och vi väntar på er. Välkommen till Hovet!
Ja, jag tycker det var klockrent! Snacka om att stödja alla instanser av klubben!Mans91 skrev:hahahaRocker skrev:Varför i helskotta har du Djurgårdens IF - Bouleförening som avatar?OskarLevinson skrev:Som ngn annan skrev får ju gärna Ölvestad sätta en armbåge i fejan på Vinhadlarn i första bytet imorgonförlåt men det var lite skojjigt
-
spiik
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, lhc valde DIF p g a publiken.
http://www.difhockey.se/blogg.php
Känns lite som att dem sköt sig i foten nu...
Blue Brigade Sthlm
-
stolpskott
- OskarLevinson
Hahaha! Var ett misstag faktiskt, men den är ju skön så den får stanna!easer90 skrev:Spelar väll ingen roll DIF är en föreningRocker skrev:Varför i helskotta har du Djurgårdens IF - Bouleförening som avatar?OskarLevinson skrev:Som ngn annan skrev får ju gärna Ölvestad sätta en armbåge i fejan på Vinhadlarn i första bytet imorgon
Eller så läste han bara inte
In DIF we trust!
Han var iallafall inte på Luleå matchen...spiik skrev:Haha, lhc valde DIF p g a publiken.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Re: Vart?
Jo men vi hade ju haft hemmamatch om vi kommit bland de 4 första. Så jag säger detsamma, vart skulle vi spelat?jjonas skrev:FredrikA skrev:En liten fundering jag fick.
Vart skulle DIF ha spelat om vi haft hemmamatch ikväll?
Vad spelar det för roll när vi har bortamatch ikväll?