Känner mig också bedrövad över den dåliga biljettåtgången... visst, blir säkert runt 7000 på Hovet imorgon - men DET SKALL VARA FULLSATT.
Hur i helvete kan folk vara så satans lata att de inte går på en högintressant kvartsfinalmatch när laget inte vart i slutspel på 3 jävla år. Bedrövligt.
Det folk inte verkar förstå är att Match 1 i en kvartsfinalserie, speciellt när vi inte har fördel av en eventuell 7:e match hemma, till 100% är en nyckelmatch.
Matchen sänds förövrigt på Kanal 9 för oss stackare som verkligen inte kan gå på matchen imorrn. Men det är ingen ursäkt att stanna hemma. Men jag kommer gå på tre av de här fyra första matcherna mot LHC såjag är nöjd ändå
Tur Fernholm att du tog mer lax
För här har Ossi dominerat din plats!
När du imorgon på Hovet kommer stå
byxorna skita kommer blå
Dröm dig bort och sov så sött
Ditt Djurgårds hjärta förevigt dött
hoppas hela djurgårdsfamiljen verkligen gör så att fernholm inte pallar trycket o missar pucen av nervöshet eller något , ossi får gärna tackla weinhandl lite extra också !
-daniel- skrev:Helvete grabbar, jag börjar bli ruskigt nervös...
Kanal9-experterna verkar tro på oss iaf, hoppas de får rätt.
Nervös? Jag har fan redan skitit på mig ett par gånger av nervositet... ska bli så jävla skoj det här! (Nästan lika skoj som att Esbjörs i frölunda lägger av med hockeyn och blir fiskhandlare! )
-daniel- skrev:Helvete grabbar, jag börjar bli ruskigt nervös...
Kanal9-experterna verkar tro på oss iaf, hoppas de får rätt.
Nervös? Jag har fan redan skitit på mig ett par gånger av nervositet... ska bli så jävla skoj det här! (Nästan lika skoj som att Esbjörs i frölunda lägger av med hockeyn och blir fiskhandlare! )