Djurgårdare som hamnar "fel" lär ju bli anvisade ståplats bland DIF-klacken.
Det är bara att damsuga marknaden på biljetter i hela arenan. Det viktiga är inte var vi står utan att vi är där.
Ingen som bor i/passerar Linkeboda som kan göra en raid på plats och tjacka några plåtar eftersom LHC uppenbarligen inte lär sälja dem till oss över nätet?
ALLA till Chockladrullen - Invadera Linkeboda!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Andy skrev:Djurgårdare som hamnar "fel" lär ju bli anvisade ståplats bland DIF-klacken.
Det är bara att damsuga marknaden på biljetter i hela arenan. Det viktiga är inte var vi står utan att vi är där.
Ingen som bor i/passerar Linkeboda som kan göra en raid på plats och tjacka några plåtar eftersom LHC uppenbarligen inte lär sälja dem till oss över nätet?
ALLA till Chockladrullen - Invadera Linkeboda!
Jag bor i Linköping och ska svänga förbi imorgon och höra med folket nere i "chokladrullen" om vad som gäller....
Nu har det ändrats på Ticnet. Ståplats är vit och inte ens valbar. Så det borde gå att köpa på plats i alla fall. Om en sektion är slutsåld är den ju ändå valbar fast man får besked att den är full när man går vidare.
Hejsan. Precis fått reda på att man måste köpa ståplatsbiljetterna på kansliet i Cloetta Center. Förutom det fåtalet som JK tilldelats. Jag bor i stan som tur är så ska knalla ner och köpa idag.
Jag citerar: "Ståplats säljs endast på kansliet i Cloetta Center etersom det är mot Djurgården."
Detta borde dock medföra att det finns kvar biljetter att köpa i luckan på matchdag. Kan inte tänka mig att 2000-2500 pers. från Lkpg tar sig till CC för att köpa ståplatsbiljett innan matchdagen.
Så jävla ruttet av dem. Det är klart att jag kommer att vara på plats bägge bortamatcherna på torsdag och på måndag. På ståplats. Men i och med att jag inte är medlem i Järnkaminerna så lär det ju bli på neutrala läktaren jag står. Och jag vill inte beblanda mig med en massa chokladrullar