Inte så jävla konstigt att man inte hänger med. Hockeyligan ändrar regler varje säsong och liknar snart mest basketligan eller annat trams...fd skuggan skrev:Ber om ursäkt om jag låter förvirrad, men det är lite röriga regler...warrant skrev:Blir spännande ändå..Vem vi än får möta
...alternativt är jag lätt puckad:-)
HV71 - Djurgårdens IF, 8/3 2008
Citerar "Modo har plusstatistik på Timrå (8 av 15 poäng)"-daniel- skrev:Pratar om individuell statistik mellan de lagen - inte DIF mot de lagen. Mest intresserad för vilka som de kommer välja i kvarten...ludde- skrev:http://difhockey.se/nyhet.php?news=4601-daniel- skrev:Nån som har koll på statistiken sett över hela säsongen mellan exempelvis Modo - Timrå och Linköping - Frölunda? (orkar inte kolla upp).
Står i länken jag gav.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sorry, såg inte det.ludde- skrev:Citerar "Modo har plusstatistik på Timrå (8 av 15 poäng)"-daniel- skrev:Pratar om individuell statistik mellan de lagen - inte DIF mot de lagen. Mest intresserad för vilka som de kommer välja i kvarten...ludde- skrev:http://difhockey.se/nyhet.php?news=4601-daniel- skrev:Nån som har koll på statistiken sett över hela säsongen mellan exempelvis Modo - Timrå och Linköping - Frölunda? (orkar inte kolla upp).
Står i länken jag gav.
-
- Kontakt:
vi antar att hv tar saik i kvarten , då återstår DIF och frölunda för lhc, riktigt tufft för lhc men lhc kan tro att dom vinner mot oss iochmed att dom vann nu senast, annars väljer dom frölunda dom har plusstatistik mot, jag tror ju absoult inte att modo kommer välja frölunda då dom haft riktigt svårt mot göteborgarna och bara vunnit en gång , Riktigt svårt att spekulera, Jag hoppas vi slipper hv bara, helst att lhc väljer oss !-daniel- skrev:Vilken jävla kämpainsats... Grymt nöjd med inställningen idag, också helt rätt att plocka Larsson i slutet för att chansa på en 3-poängare. Tråkigt som fan med förlust, men DIF stog upp på bortaplan mot överlägsna seriesegrarna.
Ja, vad säger man. Skulle HV välja oss i kvarten efter det här (och sett till hela säsongens matcher mot oss) så blir jag enormt förvånad. Jag tror inte LHC väljer oss heller, och allvarligt talat inte Modo heller. Det finns alltså viss chans att vi får möta FBK - trots att vi kommer 7:a. Eller...?
- Emil Svelander
- Lee Harvey Oswald
Känns inte som nåt bra uppladdningsämne inför kvarten, men många tappade poäng är det säkert.....Emil svelander skrev:Någon som har statistiken på hur många matcher DIF tappat på slutet de senaste 3 säsongerna?-daniel- skrev:Nån som har koll på statistiken sett över hela säsongen mellan exempelvis Modo - Timrå och Linköping - Frölunda? (orkar inte kolla upp).
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Stämmer, och det känns absolut oroande. Finns mycket som är oroande, men med den inställningen som laget visat den här säsongen har de också en jävligt bra förmåga att aldrig ge upp.Lee Harvey Oswald skrev:Känns inte som nåt bra uppladdningsämne inför kvarten, men många tappade poäng är det säkert.....Emil svelander skrev:Någon som har statistiken på hur många matcher DIF tappat på slutet de senaste 3 säsongerna?-daniel- skrev:Nån som har koll på statistiken sett över hela säsongen mellan exempelvis Modo - Timrå och Linköping - Frölunda? (orkar inte kolla upp).
Som vi ligger nu kan vi få möta vilket lag som helst från 1-4Rix skrev:Jag har ingen koll på lottningen men ere inte så att:
1:a väljer mellan 7-8:A
2:a väljer mellan 6 och dom som inte 1:a tog
3.a väljer mellan 5 och en av dom som inte 2:a tar
4.a får den som blir över
Rent hypotetiskt kan det blir 1-7 2-8 3-5 4-6?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
-
Var nere i kinnarps och såg gårdagens fight.
DIF spelade bättre och aggresivare och hade med lite mer flyt vunnit matchen utan problem.
I den morderna Kinnaprs arena finns inget tryck i vare sej sittplats eller ståplatspublik.
Enda ramsor man hörde var den tillresta DIF-Klacken.
Bra jobbat!!
En sak hördes, HVs förbannade jävla trumma. och klapp klapp.
Men ingen sång alls.
HV vann ju som bekant matchen efter mål i tom bur.
Bra och friskt vågat av DIF.
Liv prickade in en formtopp och tog första 8 skotten (måste va nyy rekord för honom va?)
Med lite flyt hade vi satt ribbskottet och även Linkan sitt friläge..
Är inte ett dugg räddför hv71
DIF spelade bättre och aggresivare och hade med lite mer flyt vunnit matchen utan problem.
I den morderna Kinnaprs arena finns inget tryck i vare sej sittplats eller ståplatspublik.
Enda ramsor man hörde var den tillresta DIF-Klacken.
Bra jobbat!!
En sak hördes, HVs förbannade jävla trumma. och klapp klapp.
Men ingen sång alls.
HV vann ju som bekant matchen efter mål i tom bur.
Bra och friskt vågat av DIF.
Liv prickade in en formtopp och tog första 8 skotten (måste va nyy rekord för honom va?)
Med lite flyt hade vi satt ribbskottet och även Linkan sitt friläge..
Är inte ett dugg räddför hv71