Ossi - En järnkamin!
Ossi:
– Dessutom har vi seriens bästa fans. De är alltid med oss och hörs alltid mest. Och jag älskar sångerna de sjunger. Så var det inte i NHL. Det var
liv på matcherna men inga sånger. Här är det precis som på fotbollsmatcher, I love it. Ibland önskar jag att jag fick vara med dom där uppe och sjunga.
– Dessutom har vi seriens bästa fans. De är alltid med oss och hörs alltid mest. Och jag älskar sångerna de sjunger. Så var det inte i NHL. Det var
liv på matcherna men inga sånger. Här är det precis som på fotbollsmatcher, I love it. Ibland önskar jag att jag fick vara med dom där uppe och sjunga.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Ännu en härlig läsning om Ossi, hoppas vi kan få han och stanna en säsong till
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2008038.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2008038.ab
- Remy Lebeau
Ossi är den sorterns spelare som mycket väl kan föra oss till guldet. Möjligheten att han stannar nästa säsong känns ändå inte så relativt liten som jag hade trott. Men sedan är frågan om vad han gör om Ryssarna står och viftar med 25 miljoner.
Nu får man njuta av ett slutspel med Ossi . Kan vara sista matcherna vi ser honom i Djurgården.
Nu får man njuta av ett slutspel med Ossi . Kan vara sista matcherna vi ser honom i Djurgården.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Asså, en liten del av mig vill tro att han stannar nästa säsong...
Om han nu drar så kommer jag ändå va glad för att han va här en säsong och spelade för vårat underbara lag.
Och även om han sticker så kan man hoppas på att han återvänder nån gång i framtiden.
Han har ju alltid sagt att hans mål är att återvända till NHL, så om han inte får något kontrakt där (troligt..) .....
Om han nu drar så kommer jag ändå va glad för att han va här en säsong och spelade för vårat underbara lag.
Och även om han sticker så kan man hoppas på att han återvänder nån gång i framtiden.
Han har ju alltid sagt att hans mål är att återvända till NHL, så om han inte får något kontrakt där (troligt..) .....

Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
-
-
Ska han lämna åker jag upp. Han ska hyllas.blocco skrev:Och hans ska hyllas ordentligt innan han lämnar oss!hamous skrev:Vi kanske inte ska ha så långa tankar om honom, han kommer antagligen försvinna efter säsongen tyvärr, men vi borde komma ihåg honom som en riktig jävla hjälte, otroligt viktig på alla sätt.
Farsan har reklamfirma så behövs det nå feta hyllningsboards så fixar jag