Det är ju vad du tror. Att de inte haglat. Under pågående säsong är det ju ett kanonnamn att få in. Det är jag övertygad om att många också varit inne på och därav försökt få loss honom. Precis som Visbys sportchef säger!SirDIFalot skrev: ↑2023-11-07 17:37:32Sanning med modifikation såklart. Sist han tränade Modo i Hockeyallsvenskan var dom tre poäng från negativt kval. Jag tror inte SHL/HA-anbuden har haglat efter det. Men jag kan absolut köpa Säcken som lösning säsongen ut även om jag önskar att Honken får mest mandat. Men jag tror vi klarar topp 6 egentligen oavsett vem som hade kommit.Manijock skrev: ↑2023-11-07 12:51:23"Säcken är i Div1 av en anledning".....
Konstigt med tanke på att Visbys sportchef gått ut med att både DIF och andra klubbar rykt i honom i stort sett varje år som han varit där.... Sen är ju familjen och han bosatt på Gotland sen många år och inte jättefullt med SHL och HA-klubbar där... Sen är gubben 66 år. Han är liksom inte aktiv mitt i karriären och flyttar runt till alla som ringer.
Skapligt snett på det!
Här hoppas jag folk har stora saltkaret med sig när DIFpodden ska "recensera" Säcken framöver.
Tror ingen Säcken-förespråkare härinne heller ser honom som en långsiktig lösning. Inte han själv heller! Han är 66 år och är bosatt på Gotland liksom.